|
|
|
|---|---|
|
har funnits på forumet någon månad och undrar varför inte fler har tagit ett foto av sin kärra och lagt upp det i albumet? Man vill ju se snygga kärror! //Hampus Länk | |
tornet |
Kan bara hålla med! Hoppas fler visar foton på sina fina bilar i galleriet! mvh |
|
Precis>>>M.a.o....kanske beror på att flertalet här inte har så fina BMW's att det "ids" lägga upp dessa ;) Mvh Janne. |
|
|
Jag har iaf slängt upp lite bilder nu: Länk :) |
|
|
haha, fan va läcker z4 ;)... gillar stuket skarpt.. du har bara förhöjjt orginal feelingen, inte förstört nåt.. nice. /mvh jocke |
|
|
Ähh,vi e ju bmw-tokar hela bunten!! vi gillar allt som har med bmw och göra :) Alla olika bilar har sin grej...så de är bara upp me bilder!! |
|
| Ok la upp jag med, på måndag fyller jag på med en old school E30. | |
|
Då har jag oxå fixat till de. Att man inte tänkt på de tidigare ///Micke |
|
| Samma här! | |
manneman |
Jag vill av princip inte lägga upp bilder på mina bilar eftersom jag fick mig en törn i våras då ngn idiot försökte stjäla min Alpina. De kom inte en meter tack vare startspärren men de lyckades förstöra saker på bilen för flera tusen. Det känns som att jag visar ett potentiellt stöldobjekt, jag har väl bara blivit sårad tyvärr. En mans bil är hans borg! BMW ALPINA B12 5,0 Länk |
|
Härligt grabbar, upp med kärrorna! manneman: är väl svårt att spåra kärran om inte regnummer visas, samt din fullständiga namn? //Hampus Länk |
|
|
Tog åt mig av denna tråd och slängde upp en bild på den. Bra initativ Hampus! Mvh Johan |
|
tornet |
jepp, samma här. Uppdaterat och fyllt på med fler bilder och info! :) |
| Hmm är det bara jag som fått gratis PRO, antar att man måste ha det för att lägga upp. Trevligt. | |
|
Då jag är tokkär i min kommer ett helt album på den. /Janne Min Z3. Länk |
|
| Jag har lagt upp bilder även på min e21 som jag personligen tycker har mer charm än m3an:DFör 5k får man inte roligare bil iaf hehe | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.