|
|
|
|---|---|
|
Hej känner ni dessa M5´or? Jeg skal köpa, men vet inte mycket om dom/m5, hoppas ni erfarne kann hjälpa meg.. Or any other suggestions??? Nr1: Länk nr2: Länk nr3: Länk nr4: Länk nr5: Länk nr6: Länk | |
|
Va sägs om denna istället! Länk Inte maxutr som de står i annonsen,för de står inget om blåtand,tv-funktion,röststyrning m.m men den verkar vara OK,iallafall på annonsen... Sen beror de på hur mkt du är villig att betala oxå....smakar det så kostar det..Det fick jag erfara förra året i april månad när min pärla inhandlades:)Men den är värd vartenda krona! Min M5-2003: Länk |
|
|
Tycker att de flesta har gått lite långt, för att vara entusiast körda! Jag personligen skulle sattsa på en lågmilare med bra historik. Betala hellre lite mer och får en riktigt fint exempelar, annars kan det bli dyrt i slutändan. Jag letade länge innan jag köpte min, betalade lite mer men fick just den bil och de skick jag var ute efter... En underbar bil.... "Bianca" håller med dig Smakar det så kostar det, man får vad man betalar för.... |
|
| helt klart,den bianca föreslår... | |
|
Nr 5 tycker jag ger ett bra intryck, svensksåld, komplett servicebok samt en 2001:a. Så då bör väl uppdateringarna vara gjorda? |
|
|
Nr 5 är tydligen ingen riktig 01:a. Frågetecken kring service mm. Tyckte själv den lät mkt intressant och skapade en tråd om denna och intresset svalnade. Länk |
|
| B.T: Borde inte en riktig entusiast köra bilen? Ska den bara stå i garaget kan man väl lika gärna ha en snikfemma att putsa på? =) | |
|
Verkar som Du tänker på bilar i en prisklass klart under 200.000. Den Bianca hänvisar till är dyrare men förmodligen ett mkt bättre val. Lönar sig i längden. |
|
|
Inte alltid det lönar sig att slanta upp 70k till... det får man rätt mkt rep för, även på en m5a. /mvh jocke |
|
|
A Lind: jag menar att köra 2500mil om året med en M5a låter som en vardagsbil, och det medför slitage....,Och stora service kostnader, som bör kollas upp vid köp! tex. Jag tar inte min M5a och storhandlar med, då tar jag volvon, det kanske är bara jag som är överpedantiskt… :-) Visst ska man använda bilen det är inte det jag menar... men en m5a som har efter tio år 25000mil på mätaren är inte så attraktiv… Det är ju ändå en M-modell som gör den lite speciell. Och dessa bilar har speciella och kräsna köpare… Köper hellre en bil av en som har entusiastägt bilen med lite färre mil på mätarn ;-). Men håller helt med dig visst ska man använda bilen… |
|
| alla du länkar till har gått långt.. försök hitta en lågmilare istället | |
| En Opel Rekord från 70-talet har viss charm också! | |
|
Tack för er svar. Jeg har en M3 e36, som jeg vil bytte och +betala kontant. Bianca very nice, men har inte dom pengarna.. Det var mere om ni kände bilarna, dom vil gärna byte och pengar imellan.. Annars får jeg vänta. Jeg kommar at köra bilen som varjedags bil, man lever kun en gang!! flere input är välkomna!! Take care!! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.