|
|
|
|---|---|
|
Hej. Har pratat med flera som sagt att M-knoppar ska vara kromade där det lyser. Tydligen om de är vita, så har det blivit nåt fel vid kromningen. Till min fråga: Är era M-knoppar vita eller kromade? /Edvard BMW CS # 4503 | |
|
Tjena! Fick en M-knopp i julklapp... Tänkte inte på det just när jag fick den men M-märket och siffrorna var vita på den. Trodde det skulle va så, men bytte den eftersom det fanns en reva i lädret. Fick en ny och den var kromad på M-märke och siffror. Jag trodde inte det skulle funka, för hur lyser man igenom krom? Men den lös faktiskt starkare än den första! =) Tror nog det e som du säger att de som e vita är måndags ex.! Lycka till!!! Mvh Tobias |
|
Grusse |
På E36 knoppen är den kromad, och e30 knoppen är det vita siffror. |
|
Min knopp lyser rött orginal BMW kostnad 668:- Kör på höger sida |
|
|
Min är absolut kromad, har du fått en med vita siffror så är det FEL. ---> M POWER <--- |
|
|
Hej igen. Har pratat med BMW och de påstår att de ska vara vita. Killen på BMW ringde lagret där de slet upp flera kartonger och kollade på knopparna och då var de vita. Dock så har jag sett flera knoppar med egna ögon där de är kromade. Så, alla Ni med belysta M-knoppar (M3:or), skriv ner färgen på Era knoppar. /Edvard BMW CS # 4503 |
|
Grusse |
Som jag skrev tidigare, så har jag kromad text på E36 knoppen och den köpte jag hos BMW i vintras, så du ska kunna få en med krom av dom. Jag tänkte att jag skulle åka till BMW och prova att byta E30 knoppen, för jag kan aldrig tänka mig att det ska vara vit text på den. Får väl se om jag kanske får samma svar som dig, att dom ska vara vita. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.