|
|
|
|---|---|
|
Hej, Jeg har tänkt mig at köpa denna m5, någon som vet nåt...?? Länk Tackar.. | |
|
jag vet m5:an alla problem så väljer jag hellre en alpina Jonas M-power |
|
|
M3 CAT: köpte du den eller ? Billy aka Fantômas |
|
|
Hej, Tack för ni svara Men jeg har inte köpt den, kan ni säga meg hva problemer ?? Hur är det med effekt på alpina?? |
|
|
motorras på de första m5:or e39 sen går rep på 100k + uppåt Jonas M-power |
|
|
Mycket dangerous!! är det bara dom från 99 eller?? Vet ni om man kann försäkra motorn?? Ingen som känner denna m5????? Tack för svar! |
|
|
nej bilen hhar gått 14000mil .. försäkringer täcker bilar som gått under 10000mil... jag gillar inte strålkastaren och fälgerna jag tror att bilen är hårdkörd och inte välskött varför sätta kopia facelift stårlkastare inte org har ägaren inte råd då har han använt biltema motorolja med Jonas M-power |
|
| Tackar Jonas!! | |
| Rejält fula fälgar | |
|
Håller med jonas...icke orginal gummi mattor o.s.v... Verkar inte vara så välskött. |
|
|
ringde precis ägaren direkt till bilen han har inte haft bilen merän 2 månader bilen har 13 ägare import 99 Jag tycker bilen har haft många ägare 13 ägare på 8 år då är det ingen som har haft bilen ett år varför??? Jonas M-power |
|
|
Varför är just årsmodell 99 så dålig , kan ngn förklara mera tack... För det ju just dom som det finns mest av... Billy aka Fantômas |
|
| Såg exakt denna bil på Elmia i Jönköping i våras. Ägaren då åkte omkring som en galning på varvstoppet på 1:an och gjorde ringar i ca 30 min! Kändes allmänt oseriöst. | |
|
hmm göra ringar i 30 min, då har man ett antal uppsättningar däck med sig... = oseriöst |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.