AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
1.746

beställde grejer från waarwest kanon nöjd!

Visa användare
2.660
dicka o
E53 X5 3,0ia -05 facelift grafitigrå
beställde lite delar från waarwest.mycket snabb leverans,o bra kvalitet o mycket prisvärt.någon mer som har handlat där?vad tycker ni,som har beställt?mvh dicka o...
cs
1.227
cstjawa
520IA 93
520IA 2000
Jo da, jag håller med. Mina inköp har varit oljor, tändstift och lite annat småt å gott. Beställde ena dan å så är dom hos mig nån dag senare. Mycket nöjd me dom, så där handlar jag vidare.

BMW e lag
Visa användare
2.660
dicka o
E53 X5 3,0ia -05 facelift grafitigrå
blir o fortsätta o handla delar där jag med.hoppas dom fortsätter o vara så prisvärda,som dom är idagsläget...
E3
1.828
E36
USA bilar
Prisvärt?? Allt är ju relativt...
Roade mig med att jämföra lite priser.. Wennström Racing är 40%billigare på Pennzoil.. Gäller det kondensor till AC tror jag han har oslagbart pris,

Var förbi och drack kaffe i "butiken" ikväll, vid 19tiden ringde telefonen, och en HDåkare hade fått stopp någon mil bort, Janne "kastar" sig ut på lagret och plockar ihop lite delar, frågar om jag kan hålla ställningarna medans han är borta.. Sen är han på väg till den strandade hojåkaren.. När han kommer tillbaka visar han mig en beggad (Ford)motor som han ordnat fram som ska till Norge..?
Är det bara jag som upplevt denna serviceman??
He
3.464
Hewi
530iM-00 Immolarot II
118D-08 Karmosinröd
Har Wennström Racing mkt bmw-delar i lager då? samt är även de billiga? Tror det här inlägget handlar om butiker som säljer först och främst bmw-delar och inte billig olja fast bra service tycker jag personligen är mer värt än bara billiga delar.
Ba
127
Banditleffe
525i -95 Executive
Dicka o--> Också nöjd kund. Köpte casterstag som funkar prima. Kommer absolut att köpa mer delar därifrån.

E36--> " Roade mig med att jämföra lite priser" hur gör man det när
det inte finns några saker att jämföra, var in och tittade på sidan, går
det ens att handla från sidan.
E3
1.828
E36
USA bilar
Jag kan ju enkelt jämföra priser eftersom jag svänger in till deras "butik"
JAg köper alla mina bildelar därifrån, vare sig det handlar om BMW eller annat, så nog finns BMWdelar där..
Av naturliga skäl har jag aldrig handlat av de via nätet, men vad jag förstår är det ingen webshop man har, men via hemidans kontaktformulär kan man ju kontakta de och få pris.. givetvis kan man ringa med

Ang servicenivån.. läs mitt inlägg, det kallar jag bra service! Vem annan rycker ut efter 19 en fredag till en HDåkare som står någon mil bort?
nd
80
nderz
530iT -01
E36:Skulle behöva byta hjullager på bilen.Nästa Fredag kl 20:00 skulle passa bra,är på fest då.Tror du han kommer? ;-)
E3
1.828
E36
USA bilar
nderz: Det måste du nog fråga han själv, men grejen är den att han inte har verkstad, utan säljer delar, så bytet får du nog fixa själv
Men du nderz som delägare till Waarwest har du väl inga problem med delen?
Ba
127
Banditleffe
525i -95 Executive
Hehe luktar som herr e36 har business ihop me Wennström. Betala för en annons som de andra annonsörerna.

E3
1.828
E36
USA bilar
Business ihop? Javisst, är ju kund där
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.