|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
markus00 |
din varian borde väl gå fint att bygga till en E34 med väl? |
|
Ja, det borde den väl.. på nått vis, jag vet inte hur man ska fästa ringarna.. men kolla på www.apexcone.com där finns några länkar till E30 o E34 tror jag. Johan |
|
markus00 |
ser helt klart as fräckt ut. Har du använt blåa dioder eller? |
|
du får gärna skicka bilder till u58105819@telia.com Bilar är som whiskey, de blir bara bättre å bättre med åren |
|
|
charlie_don@hotmail.com Hmmmmm.... |
|
|
Skicka skicka skicka.... wrath@hehe.com |
|
|
Om du vill så får du hemskt gärna skicka till mig med. (kanske blir mycket mailning för dig nu.. önskar köpa sido, bakjol till E30 83-87 |
|
|
Kan inte nån som fått det å kanske har en hemsida lägga upp det, så slipper du skicka så mycket Bilar är som whiskey, de blir bara bättre å bättre med åren |
|
Toker |
Jag vill oxå se!!!! demonboy78@hotmail.com |
|
Hej. Har blivit nedmailad.. Finns det nån som Palle föreslog, lägga upp bilderna på en hemsida? skulle vara hur fint som helst. Skulle jag kunna ta några nya och lite bättre och skriva en beskrivning på hur man gör och får tag i delarna. Maila mig om hemsida.... MVH / Johan Johan |
|
|
nån som vet var man kan få tag på själva ringarna? Tänker ej gå och köpe e39 strålkastare och paja dem. och klara glas att sätta för ringarna på e34an? |
|
| Man borde väl kunna sätta in sånna där plexirör i orginal lyktorna på en E34 eller? Tycker dom borde få plats! Om inte annat med viss modifikation! =) E hyfsat sugen på att pröva! Borde ju inte vara några större problem å det e ju helvetes snyggt! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.