|
|
|
|---|---|
|
hrmmf,,ö,behöver ett tips på en sittvagn som går in i bagaget på tysken våran utan att man behöver plocka isär den,dvs bara fälla och trycka in,det ska dessutom vara halvstora hjul och inte små djävlar som fastnar i hinder som dyker upp,,,dessutom vändbar, dvs pjuklarven emot föraren | |
| Tyvärr är den inte vändbar men vi har en Emmaljunga scooter som passar utmärkt, bara fälla och trycka ner, blir halva bagaget kvar till blöjor ungefär :) | |
|
Funderat på scooter´n men det optimala skulle vara en vändbar. Carena Sprint är det något kinesiskt junk? eller vet någon något om den,, tacksam för svaren by the way;) |
|
|
Går en Modi Combi classik in? |
|
|
Vi köpte en barnvagn via denna site. Är väldigt nöjda med den. |
|
|
hehe... gick lite fort nu. Länk |
|
|
vilken köpte ni och är den vändbar? samt slipper man dissekera den i molekyler för att få in den? hänger lite på det ,ska vara enkelt att hantera,är gruvligt less på våran kombi ligg/sitt vagn som man får tvinga in och det efter man har delat den på 2,,,phuu |
|
|
Kombi barnvagn:ASTER Mått ihopfälld inkl.31cm lufthjul:100(l)x60(br)x45(h). Man får vad man betalar för. Lite för mycket plast för min del men är nöjd över kvaliten för det priset. Tyvärr så går inte ligg eller sitts att vända. Detta har man löst genom att vända hela hantagsdelen och vips så har man vänt på vagnen. Går att bromsa på alla fyra hjul vilket jag uppskattar. OBS kolla måtten innan ni bestämmer er för att köpa en vagn. |
|
|
hmm 45 i höjd kan vara nått,tack för tipset |
|
|
Så litet är ju nu inte bagaget på e39 sedan. Tycker jag i alla fall. Vår barnvagn går in utan att plockas isär, bara fälla. Det är en kombivagn, dvs både ligg- och sittvagn. En Teutonia Rocky som varken är störst eller minst av barnvagnar. Hade den i bagaget på semestern, men då plockade jag bort hjulen så blev det smidigare att stuva allt. |
|
| Går rätt så smidigt att stuva in vagnen i E60. Den måste dock skjutas in på tvären. | |
| Någon som har en Teutonia Fun i sin E39 sedan? | |
|
Vi ska blåsa iväg och kolla på en vagn i kväll,Jag pöket pjuklarven och så tysken, det är en Modi combi classik,,ni ska få en urförligt test rapport om den :) hehehe |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.