|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Är det någon som vet något om denna M5 Mvh Marc | |
| Ser ut som en riktig pärla. Om miltalet stämmer. | |
|
om milen stämmer och den är svensksåld, så ska man noga kolla upp var den har servats och besiktats så får man en bild av hur väl allt stämmer, sen är det bara att slå till! men glöm inte att pruta, för det priset är väl saftgt! |
|
| Hade en EXAKT likadan bil för några år sedan, börjar bli sugen igen | |
| skulle vilja se fler bilder ... | |
|
Synd att den entusiastiska gubben inte vet vilket håll stjärnorna ska peka åt samt vita blinkers runt om, hmm låter som den eventuelle "sonen" varit inblandad i denna bil tycker jag. Tror även det här med "utökat skin" är helt fel som de flesta anonnser brukar vara !! -///Andreas |
|
|
det är juh väl ändå små grejjer att påpeka om... bara att vända om man har sånna problem med det. ang blinkers är det juh en enkel åtgärd att montera org dit.. kryllar juh av det om det nu är så noga, det är juh bra mkt snyggare med vita blinkers runt om.. och väldigt lätt att återställa.. annars ska den vara helt org, givetvis, fälgar osv.. men det där är juh värdsliga ting som man inte kan läsa ut en enda sak av egentligen. /mvh jocke |
|
|
Raggarn: Håller med dig fullt ut. Dessutom när det handlar om så mycket pengar som 165K för en M5 E34, då ska allt vara riktigt bra och givetvis original. Har verkligen tröttnat på vita blinkers, varenda E34 har det. Känns snart som en vanlig 520i när man ser M5 med vita blinkers. //Schnitzer |
|
|
Klart det är småsaker. MEN när vi snackar 165k för en E34 M5 så ska den vara HELT orginal för att väcka mitt intresse iaf ! -///Andreas |
|
|
Att någon bytt till vita blinkersglas är verkligen barar smålarviga petitesser om bilen i övrigt är toppen - gubben kanske rentav tyckte det var snyggare. MVH, Victor Vorsprung Durch Überlegenheit |
|
|
Bilen diskuteras med utrustningslista och bilder här (ID måste skaffas): Länk Det är helt normalt pris för en 9000-milare i så gott som originalskick, på gränsen till för billigt faktiskt om man ska se till en internationell prisbild. Detta förstås förutsatt att bilen är så tiptop som säljaren vill göra gällande. Sedan vill säkert de flesta "bilintresserade" härinne mycket hellre köpa en snabbare och därmed tuffare E39 M5 för samma pris, men säljaren lär inte vända sig till denna målgrupp utan söker som texten anger en entusiast. Tror inte han är fel ute, fast vill han bli av med den nästa vecka lär han få dumpa priset rejält. E34 M5 register Sverige |
|
|
Bilen ser riktigt fin ut, priset får en tänkt köpare ta ställning till. Hade jag haft större garage så är detta en bil i min smak, med orginal blinkers. mvh Daniel Länk När det händer så händer det fort, Autobahn |
|
|
Europa Meister: Du får väl snart mera utrumme i ditt garage så en bmw i garage kanske kan vara passande? |
|
|
Nej mer utrymme blir det inte om du tänker på M3an, den stannar hos mig några år till. Försöker däremot att få grannarna gå med på att bygga nya garage så att vi får var sitt dubbelgarage. Utökar i så fall med en M535i eller M5 E34. mvh Daniel Länk När det händer så händer det fort, Autobahn |
|
|
Europa Meister: En sökning på mobile på M3 så finner jag en exakt bild på din bil till salu? Eller så är det någon som har lånat din bild/bilder som heter Daniel. |
|
|
Jodå, det stämmer. Det var mest på skoj för att kolla marknaden. Fick napp omgående men vill inte sälja, kan idag inte tänka mig att vara utan den. mvh Daniel Länk När det händer så händer det fort, Autobahn |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Europa Meister! Misstänkte att det var så! Men först var jag rädd att något oförutsett hade hänt dig!! Klart du ska ha den kvar! =) MVH Patrik "Snart gift!" |
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Beträffande M5:an....så tror jag som HD91! Priset är..hmm, ska vara rätt för en sådan bil,men med alla 17k (27?) mila objekt som är/har varit ute på anonns,halvt sönderkörda,och med läckande EDC eller bytta till standarddämpare, drar ju tyvärr ned prisbilden generellt en hel del, även för de finare objekten. I USA eller bland entusiaster i Europa,är detta ett mycket bra pris,kanske rent av för billigt,oavsett de vita blinkersglasen! ;-) MVH Patrik "Snart gift!" |
|
ja herregud, står och faller ens intresse för en bil med om det sitter vita blinkers eller inte då har man juh enligt mig iaf en ganska skev uppfattning om saker och ting. är juh bara att byta tillbaka.. ska man snyta upp 165 blad för en E34 är nog inte 800kr eller nåt sånt mkt för ett komplett sett org lampor. /mvh jocke |
|
|
Lite väl mycket fokus på dess blinkersglas. Köpte själv en M5-95 med vita glas och svartlackerade njurar. Njurarna bytte jag omgående till kromade och det var varken särskillt dyrt eller arbetsamt. Det som störde mig mest var att någon börjat och skruva och "förbättra" på egen hand. Tror knappast den äldre damen i Tyskland som lackade njurarna och bytte blinkersglas. Alltså ögonlock, blinkersglas, felmonterade fälgar, wunderbaum, angeleys, vingar, eftermarknads stereo och liknande drar ner värdet en hel del i mina ögon när det gäller en lågmilad entusiastbil. Även om det kanske är snyggt eller jätteenkelt att återställa, inte det som är problemet. För övrigt tror jag den aktuella bilen ligger skapligt rätt i pris (efter sedvanligt prut 10-20') bara skicket motsvarar milen och historiken ser bra ut. Fina M5e34 blir allt färre. |
|
| Inte nog med dom vita bilnkersen; den har ju även m3 speglar! :-( | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.