AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

1-Serien
2.219

Alpinvit 130 3-d äntligen kommit

gu
27
gunnarson
325i -05

130iM 3-d best.
Efter flera månaders väntan och efter förseningar så står den äntligen på garageuppfarten:) Hämtade den för två dagar sedan och har kört lite mer än 30 mil och jag måste bara säga att det är en så extremt rolig bil att köra! Det blir ganska svårt att hålla nere bensinförbrukningen...
Den är alpinvit med läder boston terra och det ser kanon bra ut, vitt är FÄRGEN.
Något som jag rekommenderar är USB-anslutning. Det fungerar bra och man kan byta låt osv med steron och bläddra bland olika artister mm, fast det tar lite lång tid att byta från en låt till en annan. Är inte hela världen men är det någon som har det likadant?

Här är några bilder:

Länk

//gunnarson
Ah så jävla snygg!
Min kommer se likadan ut förutom fälgarna då, ångrar att jag inte la till dom där 18''.

Sälja din atill mig!
Grattis till en kanonkärra!!
Jag valde först en 130i (utan M-sport) 3-d i Alpinvitt för att sedan snika ner mig till en 120iM, Alpinvit.
Kul att se bilder, min kommer se likadan ut exteriört minus två slutpipor :)
Jag velade en hel del om just färgen, men ju fler bilder jag ser på tredörrars versionen, ju mer övertygad är jag om att jag har valt rätt :D

Mvh,
/Wille
gu
27
gunnarson
325i -05

130iM 3-d best.
more: tack så mkt!
hehe beror på hur mkt du vill ge;)

willew: tackar:) byt inte färg! 1-serien ser bäst ut i vitt så du har gjort ett mkt bra val:) För vitt sticker ut från alla gråa tråkiga bilar hehe, hade en grå innan och man tröttnar lite på det..
Ah, jag säger detsamma ang Alpinvit, det har känts osäkert men ju fler bilder man ser desto mer viitt vill man ha. Så jäkla snygg!

Vad har du för modding planer?
RIKTIGT SNYGGT! Snygg kombination. (Alpinvit med Terraläder är det på min beställda 325:a. oxå) Brunt läder är helt klart det snyggaste till en vit bil.
Gratulerar, både till nya bilen och till din goda smak;)
gu
27
gunnarson
325i -05

130iM 3-d best.
More: har inte några planer, hade tänkt att skaffa eisenmann slutljuddämpare men väntar med det ett tag. Låter annars riktigt gött med det på!! :) sj då?
Min kommer nog förmodligen få ett set orginal 18'' eller CSl 19'', lätt toning i fram, chip, kanske sänkning.
Visa användare
427
Marcus555
X5 xDrive 40d M-sport -14
Audi A3 SB 1,8 TFSI -18
gunnarsson: har du redan hunnit med ditec?
gu
27
gunnarson
325i -05

130iM 3-d best.
Marcus555: ajemen hehe. Det ligger nämligen ett ditec center hos dom där vi köpte bilen så fick med en behandling när vi köpte den:) så de fixade det direkt när bilen kom dit.
An
23
Anders N:son
Bmw 335 coupe individual
Jag kan intyga att just en vit 3 dörrars med m sport + xenon är väldigt snyggt! grattis ni som köpt er en!
Forrest
Skitsnygg! Riktigt fint med det bruna lädret. Ångrar att jag inte tog det till min.

Grattis till en fin bil.

//S//
bara att gratulera.. svårt att finna en snyggare småbil(kanske en fin mini cooper s bara) eheh
al
187
alex22
318i -03 Lifestyle
Fy satan vad läcker!
Ja, det är bara att instämma. Vit med brunt skinn måste vara det optimala. Att du sedan valt sexcylindrigt också, gör ju inte avundsjukan mindre...
al
150
alpinvit130
123d -09, 5d
325ti -02
Grattis till en fin bil! Nu för tiden börjar vit 1-serie nästan bli dussinbil! När jag fick min bil i november 2005 var man rätt ensam! Men då började folk sakteliga ge en beröm för att vitt är nog väldigt snyggt på den där bilen...osv.....
Kul att man kan vara först nån gång! ;-)

Måste också säga att den försiktiga face-liften gör mer än man tror, särskilt nu när jag sett såna bilar i verkligheten.
mi
172
mikaelmansson
330 Touring -01
Vitt är helrätt... men det lär vara många.. finns ju både ett och annat sätt att förhjöa unikiteten... En annan kör ju med företagsbil, så då får man ta och stripa den i M-style...

Länk

Min blogg: Länk
Lite humor: Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.