|
|
|
|---|---|
|
Info om bilen: BMW 330 XiA Touring Mätarställning ~6500 mil Le Mans blåmetallic Automatlåda, Steptronic, Stora M-paketet, Comfortpaket, Sportstolar med alcantaraklädsel, M-lädersportratt med multifunktion, Stöldlarm, Takreling, Dragkrok, Panorama glastak, Automatiskt avbländbar backspegel, Förvaringspaket, Interiörlist aluminium borstad, Armstöd fram, PDC, Regnsensor, Xenonljus, Klimatautomatik, Farthållare, BMW Professional CD, HiFi högtalarsystem, M-aerodynamikpaket, 17"alufälgar. Svensksåld, en ägare. Tror ni att man kan få loss den för 330' :- ? Mvh, /Wille | |
|
Missade: Kaross: E91 Årsmodell: -06 Mvh, /Wille |
|
JoProPro-medlem 2.290 2013 BMW 116i M-Sport
2008 BMW 135i M-Sport 2007 BMW 335i cabriolet |
Med så pass många mil borde det fungera med 330', men det är riktigt billigt i så fall. tror normalpriset med M-paketet ligger 20-30 lappar över, men det är mer känslobaserat än faktauoobackat, då det finns för få till salu i Sverige. Mvh Johan |
|
Tack Johan! Jo, det är en svårvärderad modell, många treserie-köpare vill varken ha automat eller fyrhjulsdrift på den tidigare touring toppmodellen. Så det finns ju inte en uppsjö att jämföra med, som du skriver. Mvh, /Wille |
|
|
Är det denna? Länk Tror nog att det blir svårt att få ner den i 330'. BMW Danderyd brukar vara svårprutade men försöka går alltid. /Rickard |
|
|
Som sagt, det går ju att försöka men att försöka pruta 30.000kr utan ett bra case är nog optimistiskt. Om bilen stått länge i hallen, har skador, osv är det lättare att pruta men det är väl knappast fallet här. Försök få med lite tillbehör osv //Lövet Excusa me, vir optime, cogitio inquis tibi nomen "fatuus" es? |
|
|
Wille: Funderar du på att köpa den istället för 120im? ///Johan |
|
|
Hej alla! Nej, 120iM ser jag fram emot, den är min :D 330iX Touring frågar jag för en kompis räkning. Det var den som Danderyd säljer som vi kollade på. Min kompis har dock hittat ett annat objekt (också en 330iX E91) så jag tror att han kommer att passa på just denna. Tack för all input! Mvh, /Wille |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.