|
|
|
|---|---|
|
Hej! Ska påbörja motorrenovering på min M40-motor nu under hösten och letar just nu efter delar till operationen. Behöver bland annat ventillyftare,vipparmar,oljerör,kamaxel,kamrem,vattenpump samt lite småsaker kring det här. På tyska Ebay hittade jag en komplett sats med kamaxel/vipparmar/ventillyftare för cirka 220 Euro,dock så får jag det till att de bara skickar sakerna inom Tyskland (däremot skickas enbart kamaxel överallt,samma sak med de övriga detaljerna). Jag behöver lite hjälp och vägledning med hur tusan jag ska göra,då min tyskakunskap är rätt begränsad. Länk Det kittet vill jag ju ha,men kan man även få det skickat? | |
|
WWW.koed.com är en dansk sida som är mycket bra, folk här på forumet har köpt kamaxel, ventillyftare, vipparmar till 318E30-M40. En sats med de 3 ovan nämnda grejorna kostar ca 3500kr (ink frakt till sverige). Frakten går på omkring 600kr då bara grejorna kostar ca 2800-2900 svenska kronor. Det är i vilket fall som helst ca 1500kr än i Sverige för motsvarande detaljer. |
|
| Menade ca 2500kr, vilket är ganska mycket i skillnad. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.