|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
Peter |
Ska bara knäppa de sista bilderna på rullen så kommer det snart lite bilder! :-) tack för en trevlig träff mvh Peter |
|
Tack ska ni ha! Det var roligt att få se både bilar och dess ägare, trevligt gäng! Och du som kom från Gävle...vilket engagemang! Och som sagt, mycket trevlig syn i backspegeln :) Vi ses! /Klas |
|
| Instämmer | |
|
Jag tog några bilder, ska ladda in dom i burken så kan vi lägga upp dom nånstans. Johan |
|
|
Jag tyckte att det var kanon kul, mycket fina bilar dock för få M3 E30:n. Har man flickvänen boende i Stockholm kan man inte bara missa en sån tillfälle, jag sov hos henne natten innan, så jag hade inte så långt att åka! Tack Mosse för initiativet, förhoppningsvis kan jag även delta vid nästa tillfälle också. Mvh Abbe |
|
|
Tjena... Hur dags åkte ni från djurgården?! kom dit lite senare än utsatt tid, då var bommen nere och kunde inte komma in! då var det bara vända Alpinan o åka hem till Norrköping igen :( mvh B6 (pga av att min inlogg är knas) |
|
|
Adam: Ajdå, då följde inte vägbeskrivningen. Man skall åka ut förbi Kaknästornet och Sjöhistoriska för att komma ut till Blockhusudden. Bommen in vid Grönan och Skansen stänger de tidigt (vid 11-tiden tror jag) + att du inte kan komma ut dit vi stod den vägen (fråga eraabos). Vi åkte vid ungefär 12.15. |
|
|
He..He...., by bor utan lockal sinne som man är åkte jag också fel först! Åkte mot Grönan först, men vände efter ett tag och hittade rätt. |
|
|
Trodde inte de skulle komma nå mer bilar så vi drog ca 11.15. Mötte då en M3:a (ny) och en M5:a (ny). Hade varit kul att vara kvar en stund till men tar man med 2 ointresserade polare så får man väl skylla sig själv. Skrik till om nästa träff så kommer jag ensam, vore kul om vi kunde köra lite också (fort). kolla om de är nå pulver i kärrorna. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.