|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
| Beslut måste tas...Ska de ställas in? | |
| De är ju bra att veta.Bara regnet håller sig borta men men....Vill inte stå på en tom parkering... | |
| Jag kommer inte om det regnar, så det kan vi väl vara överrens om! | |
Peter |
Tjoho! min m-bil den tål iaf lite regn och rusk! ;-) ..jag och en polare kommer vara där med varsin m3:a.. vi åker från e-tuna ca 0730 mvh Peter |
| Vi håller alla tummar! | |
| Va fasiken, ska lite regn skrämma er eller? Jag kommer från Gävle oavsett vädret! | |
|
Jag kommer :-) Jan BMWCS # 3966 |
|
|
Är det någon som kommer med en M5á eller e det bara M3ór??? kör i diket eller smaka på (¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸shockvågen ¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯) |
|
| jag tittar förmodligen förbi.. | |
| ok.är d uppehåll så dyker jag upp..strax efter tio..D verkar ju vara intresse.. | |
|
Japp, Bilarna är väl vattentäta eller... Dessutom blänker en våt bil så vackert;) /Marcus |
|
Peter |
fan..! vilket jävla skitväder.. jaja jag åker till stockholm iaf och kikar lite.. hoppas nån är där.. ...kommer dit i en vit m3e30 med m-ränder och rosthål.. ;-) (mitt lille "raceprojekt") /Peter |
|
Här i Stockholm är det halvklart väder för tillfället. Är där ca 11.00 Jan BMWCS # 3966 |
|
| Får be om ursäkt för dom som var där..Hemma stod de som spön i backen.Hoppas de planeras en ny träff.Snacka om att ha otur me vädret..ons tors var de ju sommar..... | |
Grusse |
Va det nå mycket folk som var där? |
|
Räknade inte men skulle gissa på att vi var ca 25 Jan BMWCS # 3966 |
|
|
känner mig utanför*snyft*.... alla har inte råd med M3, M5 alpina osv... men men, ha det så kul martin ///Kör så det ryker, men inte från motorn =0) |
|
|
Det var helt enkelt lysande. Lagomt bra väder, sol ett tag och taket var nere hela tiden ..... Kul att träffa alla, kolla närmare på Stefans BiTurbo (och inte bara i reportaget), dregla lite lätt på den svarta M3-01:an med Hamann-prylar .... Bra initiativ av mosse och han/vi började nästa skissa på nästa träff, lite mer mitt på sommaren mer bättre väder och kanske lite med picknick-stuket på det hela. Jag ser fram emot det .... när vi åkte strax efter 12 så hade åtminstone jag en rätt cool syn i backspeglarna, en rad på ca 20 st M3/M5/Alpina som står och väntar vid den lilla bron vid Djurgårdsbrunn, läckert!!!! |
|
Grusse |
Var det ingen som hade kamera med sig, som kan lägga upp lite bilder på bilarna? |
|
Tog några bilder, men det är i böjan av rullen så det tar väl några veckor innan jag framkallar filmen... Jan BMWCS # 3966 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.