|
|
|
|---|---|
|
Jag har hittat en 740 -00 i Tyskland Länk Allting ser ut att stämma med bilen, skick, mil osv. Tyvärr är där en skada på vänster bakskärm och bagageluckan, rikt och lack ca 5000 kr. Handlaren verkar villig att släppa den för 11000 € för export. Är det ett vettigt pris? /Johan Riktiga män kör sedan, fjollorna åker kombi. | |
|
Skulle tippa på att det kostar åtminstone 10' att laga skadan. Dessutom så är det 740 Sport (tvåfärgat skinn, svart innertak etc). men den saknar PDC och !8" M parallell eker som satt som std för sportmodellen. Priset ska kanske ner lite till tycker jag. Hade den haft PDC och dubbelglas + lite mer utr så hade priset varit helrätt! M V H Stephan Min bil: Länk |
|
|
Hej! Bilen har inte sportpaket (337) från fabrik och är utrustad med EDC. Det är precis den färg på inredning/lack jag vill ha!! 18" kan jag leva utan....... Det vore kul med mer options..........Kul med tonade rutor bak och gardiner. Utrustning enligt nedan: Colour ANTHRAZIT METALLIC (397) Upholstery SOFTLEDER/GRAU (P4TT) Prod. date 2000-02-19 216 SERVOTRONIC 261 SIDE AIRBAG FOR REAR PASSENGERS 265 TIRE PRESSURE CONTROL (RDC) 302 ALARM SYSTEM 316 AUTOMATIC TAILGATE OPERATION 320 MODEL DESIGNATION, DELETION 339 SATIN CHROME 403 GLAS ROOF, ELECTRIC 416 SUNBLINDS 423 FLOOR MATS, VELOUR 428 WARNING TRIANGLE 430 INT/EXT RR VW MIRROR W AUT ANTI-DAZZLE 441 SMOKERS PACKAGE 457 CONTOUR SEATS, ELECTRIC. ADJUSTABLE 464 SKIBAG 494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER 500 HEADLIGHT WASHER SYS/INTENSIVE CLEANING 508 PARK DISTANCE CONTROL (PDC) 522 XENON LIGHT 549 RADIO CLOCK 609 NAVIGATION SYSTEM PROFESSIONAL 620 VOICE INPUT SYSTEM 629 CAR TELEPHONE (GSM) W CARD READER FRONT 672 CD CHANGER BMW FOR 6 CDS 676 HIFI LOUDSPEAKER SYSTEM 761 INDIVIDUAL SUN PROTECTION GLAZING 775 INDIVIDUAL ROOF-LINING ANTHRACITE 785 WHITE DIRECTION INDICATOR LIGHTS 801 GERMANY VERSION 818 MAIN BATTERY SWITCH 863 EUROPE/DEALER DIRECTORY 879 GERMAN/OWNERS HANDBOOK/SERVICE BOOKLET 915 BODY SKIN CONSERVATION, DELETION 978 INNOVATION PACKAGE Series options No. Description 202 STEPTRONIC 210 DYNAMIC STABILITY CONTROL (DSC) 304 LT/ALY WHEELS/ELLIPSOID STYLING 60 548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING Information No. Description 431 INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-DAZZLE 459 SEAT ADJUSTM., ELECTR. W MEMORY F DRIVER 473 ARMREST, FRONT 488 LUMBAR SUPPORT DRIVER/FRONT PASSENGER 602 ON-BOARD MONITOR WITH TV 694 PREPARATION FOR CD CHANGER Allt annat ser ut stämma! /Johan Riktiga män kör sedan, fjollorna åker kombi. |
|
|
Edit: PDC är det som gäller, EDC har den iaf inte. /Johan Riktiga män kör sedan, fjollorna åker kombi. |
|
|
Aha, Trodde den hade sportpaket eftersom den hade tvåfärgat skinn etc... M V H Stephan Min bil: Länk |
|
|
Är det inte Alcantara/Nappa som ingår i sportpaketet? /Johan Riktiga män kör sedan, fjollorna åker kombi. |
|
Scheckheft |
Hej Är det inte Alcantara/Nappa som ingår i sportpaketet? - Ja, men de flesta valde bort det alternativet till förmån för nappa el montana och konturstolar istället för sportstolar Mvh Scheckheft |
| Håller med om att grått skinn är det snyggaste. | |
|
Scheckheft: Här är en med nappa/alcantara. Ovanlig, men värd 13800€ med 18000 mil på mätaren? /Johan Riktiga män kör sedan, fjollorna åker kombi. |
|
Scheckheft |
Hej Antar att du menar denna: Länk Priset är alldeles för högt satt med tanke på miltalet och, tyvärr, avvikelserna från originalutförandet. För mig helt obegripligt. och definitivt inte "Vollausstattung". Utöver M-paketet verkar det inte finnas så mycket mer godis. Mvh Scheckheft |
|
Hej Du hittade länken jag glömde.......... Det där med fullutrustad lika missbrukat här som där. Ej original är helt ointressant för min del. /Johan Riktiga män kör sedan, fjollorna åker kombi. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.