AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Z-Serien
1.284

Bröllopsbil 1 sept i Kristianstad?

Den 1 September gifter sig min Bmwfrälsta kompis i Gualövs kyrka utanför Kristianstad. Deras önskan är att kunna lämna kyrkan i en läcker BMW!

Jag söker någon stolt ägare av en Bmw-Cab som kan tänkas visa upp denna på ett fint bröllop. Sedan att brudparet kan lämna kyrkan i denna fina Bmw Cab, för långsam färd mot festlokalen. (Vi följer tätt efter i följebil.)

Söker kontakt med någon stolt ägare av Z serien, 3 serien eller annan fin Bmw cabriolet.

Ersättning samt mer detaljer kan vi diskutera vidare.

Hej och välkommen till AutoPower forum!

Z-bilar kan du slå ur tankarna på en gång då det bra finns plats för en passagerare i dem.

Men någon trea bör det väl finnas i området.

///Micke
Min cabrio Länk
st
1.442
styrman1
X5 4.4 -04
320DA -06
530XD -08
Han kanske vill köra själv?
Lugnt tempo med ägaren i bilen bakom skulle jag gå med på om jag hade en Z. men det har jag ju inte... Kanske därför jag skulle gå med på det?

Automat är bekvämt och helst med V8 muller
Hade jag bott nära Kristanstad, hade jag ställt upp med bilen.
Det känns alldeles för långt bort. :-(

/Janne
Min Z3.
Länk
am
62
amero
330 cab -02
Hejsan..

Skulle jätte gärna vilja ställa upp...men det är en bit att åka, visst om man får bra betalt så går de att ordna de mesta
an
259
anmith
X4 20i (G02) 2019
Inte skall man köra själv när man är nygift! Klart dom skall sitta i ett baksäte och ha chaufför!

Min bil: Länk
//
755
/// M3 Frazze
M3 E30 -87
325 cabrio -94
Hejsan,
har lagt en powerpost till dig

Mvh Ferenc
Hej. Tack för alla förslag. Nu har det ordnat sig med bil! Det blir en silvrig BMW cab som kommer finnas för bröllopsparet! Mvh Micke
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.