|
|
|
|---|---|
|
Hej! Jag behöver hjälp med att fundera ut en bra present till min kille som nyss har köpt sig en BMW z3 coupe årsmodell -00. Han ville ha stänkskydd, men de går inte att köpa till just Z3-an (har ringt till en BMW återförsäljare och hört). Jag har tittat påa tt köpa vita blinkers men det blev alldeles för dyrt. Har någon av er som kan BMW något förslag på vad jag kan köpa till honom istället? Något bilrelaterat coh gärna just till hans Z3. Pris helst inte över 1000:-. VH Erica Björk | |
|
Hej Erica, Jag kan ingenting om detta men såg annonsen på Blocket. Någon annan får svara på om det fungerar och är okey i verkligheten. Länk Undrar vad han sedan köper till Dig :) Hälsningar / Per |
|
|
Erica, om du tar kontakt med snajdarn (Z3magnus) här på forumet kan du nog få loss linser till strålkastarna - man byter dom oranga blinkersglasen mot dessa och får vita. Funkar utmärkt och jag lovar att killen kommer att svimma av lycka! Hade jag gjort iallafall.....! |
|
|
Eller så köper du ett "BMW Convertible care kit" hos BMW. (En låda med massa nyttiga produkter för bilen). Fick själv ett sådant i födelsedagspresent, vilket var mycket uppskattat. /Janne Min Z3. Länk |
|
| Eh, om han köpt en coupé kanske det blir lite galet med ett Convertible care kit? :-) | |
|
Convertible kitet är fint men nu har ju Ericas kille köpt sig en Coupe... Mitt tips är att knalla in till en BMW handlare, det finns mängder med kul BMW grejor att köpa. Från kepsar och nyckelringar till tröjor och jackor med BMW märken på. /Fredrik Min Z3. Länk |
|
|
Sorry, såg att det var en Coupé när jag skickat upp mitt inlägg. Borde finnas motsvarande kit för en Coupé. /Janne Min Z3. Länk |
|
|
Det är min annons på blocket som 100080 länkar till... Det funkar mycket bra.. har själv bytt på en av mina egna Z3'or jag haft och hjälpt ett par andra och alla har varit mycket nöjda med resultatet (blir ju som när man köper vita blinkers direkt på BMW, bara mycket billigare) :-) Erica: hör av dig om är intresserad av en omgång.. man får plocka loss lyktorna och plocka isär och byta linserna men det tycker säkert din kille bara är roligt... det hade jag tyckt :-) /Magnus Länk Happiness isnt around the corner... Happiness IS the corner! |
|
|
Fyndchans? Länk Eller en nyckelring med ett Z, finns hos BMW. __ Problemet med BMW är att har man en gång börjat, kan man inte sluta! |
|
| Finns även miniatyrmodeller av Z3 att köpa, kolla ebay exempelvis ... | |
|
VillaRosa: det såg väl inte ut att vara sådär bra finish på just den modellen... bla satt fälgarna på tok för långt in och såg väldigt plastiga ut. Hade nog siktat på en lite dyrare sort som oftast ser bättre ut. /Magnus Länk Happiness isnt around the corner... Happiness IS the corner! |
|
|
Hej Erica. Visst kan man få stänkskydd till en Z3:a, dock inte direkt från BMW. Kolla Länk Jag har beställt därifrån två gånger och varit mycket nöjd. Dock inte stänkskydden. / Fredrik |
|
|
Z3 Magnus: Håller med om finishen, eller bristen på. Var mer ett tips om var man kan leta. De bästa modellerna finns nog hos BMW, men kanske dyrast också. Annars kan jag föreslå att han får ett medlemsskap i BMW Club Schweden Länk och kan ta del av alla förmåner Länk (förlåt kunde inte låta bli) __ Problemet med BMW är att har man en gång börjat, kan man inte sluta! |
|
|
Bältesskydd! Billigt och bra! (o: Länk Min bil: Länk |
|
|
Kanske bara jag som tyckte detta lät konstigt Z3 magnus skrev: Erica: hör av dig om är intresserad av en omgång.. OK! Magnus, skärpning. Erica: sök lite på blocket eller tradera eller kolla hos BMW. Ett lädervårdskit kanske? Daniel Länk |
|
|
Daniel: hehe det lät väl gött... ;) Tänk va mycket sjukheter jag kan kasta ur mig utan att jag ens försöker... det är nog medfött! :-) /"Farbror överkokt blomkål" Länk Happiness isnt around the corner... Happiness IS the corner! |
|
|
Satsa på mugghållare - köpte det till min coupe o. det var nog det bästa (och även det billigaste) jag köpt till bilen! Länk "If God doesn´t drive BMW, then why is the sky blue and white..?" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.