|
|
|
|---|---|
|
Äntligen ser det ut som att man har lyckats att hitta en 740 e38. Tyvärr har bilen skador på vänster bakskärm och bagageluckan. Se min blogg för bild. Någon som har en uppskattning på vad det kan kosta med rikt och lack? Det är nog inte möjligt att bara massera ut bulorna. Det ska givetvis vara riktigt gjort. /Johan Riktiga män kör sedan, fjollorna åker kombi. | |
|
Bulorna på bakluckan ser ungefär ut som de jag fick i dörren på en bil. Dessa masserades ut, vad gäller bakskärmen har jag ingen aning. /Fredrik Min Z3. Länk |
|
|
det ser ut som kanten har klarat sig på bakskärmen så eventuellt så kan man massera ut den.undvik riktning och omlackering om det är möjligt eftersom orginallack är alltid bäst . var bor du? |
|
|
det ser ut som kanten har klarat sig på bakskärmen så eventuellt så kan man massera ut den.undvik riktning och omlackering om det är möjligt eftersom orginallack är alltid bäst . var bor du? |
|
|
Det ser lite bökigt ut just i ytterhörnet mot skärmens ovansida, men det svarar en fackman bäst på. Vad gäller lackering så är naturligtvis en påkostad hantverksmässig lackering bättre än orginallack. Dock kan nog en ordinär försäkringsskade-omlackering gå lite väl gent ibland. Det tråkiga är ju om det blir nyansskillnader, men ju mörkare bil desta lättare att få till det. AE |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.