|
|
|
|---|---|
|
Såg en kort reklamfilm för några dagar sedan om ett erbjudande på 3-serien med M-sportpaketet. Har inte lyckats se reklamen igen och heller inte någon annons med liknande erbjudande. Någon som vet var man kan läsa mer om det eller om det är speciella handlare som har erbjudandet? | |
|
Om jag har blivit rätt informerad så är det ett erbjudande nu på M-pkt. Priset ligger runt 17,000:- |
|
|
Rabatten verkar vara 17.000:-. Jag betalar 21.900:- för M-paketet till min 325:a. |
|
| Ah, kasst erbjudande. | |
|
21900kr för M-sportpaketet är ett riktigt bra erbjudande eftersom det är en av få utrustningsdetaljer som faktiskt höjer värdet vid försäljning. Exakt hur mycket det höjer råder det delade meningar om men räkna med att du får igen pengarna, åtminstone så länge E90/E91 är aktuella. |
|
|
Varenda liten enstaka krona i rabatt anser Jag vara bra. En rabatt är egentligen inte något som man ska räkna med. 17.000 i rabatt är väl ett RIKTIGT bra erbjudande? Jag bara tackar och tar emot då jag ändå skulle beställt bilen med M-paket. Allt är inte gratis här i livet, speciellt inte bilar. Sen är det nog ungefär med M-paketet som med Audis quattro, se det nästan som en investering. Räkna med betydligt fler spekulanter med ett M-paket. Audi ligger nog före med quattron då det i många fall ger MER ÄN DET KOSTADE NYTT. |
|
Njuren |
Får då även rabatt på totala slutpriset med "m-pkt rabatt"? all in! |
|
Åter till grundfrågan, finns det någon stans man kan läsa om erbjudandet? Gäller det kanske bara på bilar med "gamla" motoralternativen? I BMW-konfiguratorn kostar det 42 kkr Länk /Udo Dirkelsniff Länk |
|
|
Nej, det gäller även för 2008:orna. Min 325:a levereras med 3.0l motorn OCH Jag får rabatten på M-paketet, lev v.41. Jag råder Dig att ringa o höra med en ÅF, då BMW.se inte är en särskilt bra sida. Min säljare sa att det gäller i x antal månader framåt, på sedan och touring, att PRISET på M-paketet varierar mellan modellerna men RABATTEN är 17.000. |
|
|
17100:- Får jag i rabatt och erbjudandet gäller i alla fall kvartalet ut enligt min säljare... /Udo Dirkelsniff Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.