|
|
|
|---|---|
|
Var finns det bilder på E36:or med valsade skärmkanter? Vill se för att få en uppfattning om hur det kan se ut. Mest intresserad av ganska kraftigt utvalsade skärmar... Mvh. B "What we're dealing with here is a total lack of respect for the law" (Smokey and the Bandit 1977) | |
|
På denna bilden har jag hastigt rullat ut kanterna bak till max. Ska göra mer seriöst när tid ges, då även lacka kanterna som tyvärr sprack lite =( Länk Idag var jag hos däckfirman å la på ngt större däck så nu skrapar det lite ibland igen. Men hjulhusen ser mer uppfyllda ut nu än på bilden. Mvh Anton |
|
|
Här ser du en bild på min fd. E36:a med valsade bakskärmar... Länk Va enl. valsaren på bristningsgränsen innan det spricker och ser hemmagjort ut. Vad gör man inte för att kunna ha bredare däck ;) Mvh Jimmy Länk |
|
|
Ok, tack för infon grabbar! Fick reda på vad jag behövde... Har samma fälgar som du hade på den Jimmy =) Fast med polerade banor och inom kort breddad kant bak... Mvh. B "What we're dealing with here is a total lack of respect for the law" (Smokey and the Bandit 1977) |
|
|
Jimmyboy, vad hade du försänkning på den bilen, blev ju perfekt med hjulen in mot skärmkanterna precis. // MVH Jocke |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.