|
|
|
|---|---|
|
Undrar om man kan få en värdering på en 330ci 2002 års med 8000 mil på mätaren. Lite info om bilen kanske hjälper. Shapiresvart metallic Högglans shadowline Taklucka i glas Xenon/halvljus Sportchassi Vita blinkers runt om Manuell 5växlad Sportstolar i svart helläder Elstolar fram med minne för förare Eluppvärmda stolar fram Sportratt med multifunktion Farthållare Avbländbara sidospelgar och backspegel Uppfällbara sidospeglar med nedvinklingsfunktion vid backning Färddator Regnsensor Elhissar runt om även bak C-lås Armstöd både fram och bak Dsc antisladd samt antispinn Inbyggd telefon, går att prata via den bärbara enheten eller via bilens högtalarsystem Navigator ''lilla'' Cd-växlare 6cd skivor Harman/kordon ljudsystem med subwoofer (8 högtalare) 18 tums m fälgar, sommar 17 tums alu fälgar, vinter INS 1 och 2 gjorda och full service bok. Skattad och besiktigad Knappt stenskott ytterst lite. Ny huv på garantin ganska nyligen. Vad är en sån värd ? Har kollat lite på blocket men Allt mellan 140- 210 tusen finns ? Frågan är vad man kan ge för en sådan bil med denna utr ? Kan även säga att bilen är riktigt fräsch. BMW FOR LIFE | |
| Svensksåld? | |
|
Import sen ett år. Men Det speglar inte så mkt i priset tycker jag. Då Svensksålda är rena vraken. De jag kollat på i alla fall. DÅ har jag kollat på bilar för runt 180 tusen... ?? BMW FOR LIFE |
|
|
Grejen är ju att de flesta svenskar är rädda för importbilar då de har rykte om sig att vara skruvade vrak osv. Sanningen är väl, från det jag har sett, att tyskimporter är allmänt fräshare än svensksålda bilar. Kan tyvärr inte avgöra vad den är värd men om det är den du har visat mig över msn så är den jävla fräsh! |
|
| Jo prisspannet på blocket är ju helt otroligt... så om din bil är i bra skick och har all nödvändig dokumentation etc så borde den placera sig i den övre prisklassen. | |
| Värdera den på bilpriser.se. De brukar ge en realistisk prisbild (dvs inte det som säljarna ber om på Blocket). | |
|
Skulle funka om det var en traktor :) eller saab. Annras brukar de stå 100 tusen :) BMW FOR LIFE |
|
| Jag skulle säga runt 170-180 kkr. 200 kkr eller mer ska det mycket till om man ska få för en liknande bil om det ens går att få sålt en för så mycket. | |
|
Jag gissar max 190' på bilfirma...max 170' hos privatperson... Bl.a för att den saknar M-paket och "bara" har lilla navin... / Mvh Joakim Fd 330ci: Länk |
|
|
Tror också att ett rimligt slutpris ligger mellan 165-170 tkr. Utbudet av 330 är för tillfället relativt stort och jag tror att många tittar på priset framför bilens skick och utrustning. /// Erik |
|
|
då är det som jag tänkt mig den var värd... runt 170-180 tusen. 190-200 är väl mkt. tycker jag.. men tackar för hjälpen än så länge :) BMW FOR LIFE |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.