|
|
|
|---|---|
|
Hej Tänkte jag skulle lackbehandla min ögonsten. Har pratat med Ditec i Västerås och fick ett gott intryck. Någon som känner till dom? Gör dom ett bra jobb? /Tommy/ | |
| Har du vart och hört med Tidy Center (Bakom Max på Hälla)? Dem är inte bundna till något farbikat, så dem kör med dem medel som dem tycker funkar bäst. Tror dem ligger bra i priset också, har inte lämnat in bilen där, men pratat mycket med dem. Trevlig personal iaf! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
