AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilvård
1.147

Ditec i Västerås?

Visa användare
27
tomrob
528i -00
Hej
Tänkte jag skulle lackbehandla min ögonsten. Har pratat med Ditec i Västerås och fick ett gott intryck. Någon som känner till dom? Gör dom ett bra jobb?
/Tommy/
Ex
940
ExHonda
325i Coupé -94
528i Touring -97
Har du vart och hört med Tidy Center (Bakom Max på Hälla)? Dem är inte bundna till något farbikat, så dem kör med dem medel som dem tycker funkar bäst. Tror dem ligger bra i priset också, har inte lämnat in bilen där, men pratat mycket med dem. Trevlig personal iaf!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.