|
|
|
|---|---|
|
Hittade en gds-beskrivning på hur man sätter in boxer i bilen här på autopower, verkade struligt med ir-historian, har hittade jag iaf en 12v box med sladd för irögat. Se länk Länk There can be only one... | |
|
för mig som inte är så insatt i de här med 12v boxar mm hur funkar det? Har tv i min nu o de hade ju inte varit fel att fortsätta ha de men hur kopplas en sånn här boxer in till bilen? |
|
|
Jag såg på gör-det-själv avdelningen att det fanns nån som gjort det i en e38, verkade vara lite jobb med det, men jag tror det är värt det... There can be only one... |
|
|
Ett litet tips så hade jag på min CD växlare ett coax utag som inte används. Så jag lödde bort det och lödde ihop med en vanlig TV antenn plugg så fick jag en fin adapter från bilens original TV antenn kabel till vanlig plugg som passade i digitalboxen. Så jag behövde inte klippa av någon antennsladd. Och då kan ena antennsladden sitta kvar i tvmodulen så kan man fortfarande se på analog tv om man vill det. |
|
|
Bättre pris här: Länk 599:- |
|
Ug-Lee |
Klöddigt med var den skall sitta sen boxern va? för man får ju skifta via fjärrkontrollen. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.