AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
538

Hur vet man om det är original larm monterat i E46?

Det blinkar en liten röd diod på stereon, men är det larmet? Hur ser man att det är bmw larm monterat?

Dino
Tja , Erito .

Dioden vid stereon är inte Larmet för bilen utan för stereon Det ska finnas en rund röd Lampa under Backspegeln som blinkar som är för larmet.

M-MotorSport
Dino
Förresten vad kör du på för fälgar , vad hade du innan de isåfall ?

M-MotorSport
Jag kör på AC-Schnitzer Typ III 225/45 17" på sommaren. Innan hade jag bmw original... kommer inte ihåg vad de hette...
okejj .. du kan få se hur både vinter & sommarfälgarna ser ut :-)

205/55 16" StilAuto vinterfälg : Länk

225/45 17" Typ III sommarfälg:
Länk

Dino
Jag har BMWs Original Nu Krysseker eller vad de heter , men ska byta Till 18" Ozi fälgar / 18"Aez fälgar med kant , står o funderar litte , det som jag var mest intresserad av att veta om bilen blir mycket Stötigare med 18" tummare och om Fartsresurserna försämras märkbart ?

M-MotorSport
Okay, jag tycker inte att 'stötigheten' blir mycket värre (=stör mig inte alls), däremot så får man ju betydligt mer vägljud då man ökar bredd och minskar profil (kan störa).

Men väghållningen sen' ... uj uj uj vad kul det är att krama kurvor nu :-D (sportchassi gör ju sitt iofs.)

Dino: Har du lustgas monterat i din 323:a? :-D
Fick lite info av Asken om ESS kompressor-kit... ruggigt sugen... men måste spara pengar först.

~ sport = komfort ~
och glöm inte: Det är ALLTID gratis ost i råttfällan...
sw
195
swede
X6 m50d -16 F16
Hej,
Den röda dioden på stereon lyser inte på min. Betyder det att stereon inte är skyddad. Om inte, hur sätter man på det.
/S
sw
195
swede
X6 m50d -16 F16
Hej,
Den röda dioden på stereon lyser inte på min. Betyder det att stereon inte är skyddad. Om inte, hur sätter man på det.
/S
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.