|
|
|
|---|---|
|
Hej jag har funderat att importera en bmw m5 e39 från tyskland men jag tycker att mobile är en jungel. Finns det firmor som hjälper än med detta man säger vad man vill ha och så ordnar dom det. Ex. m5 e39 01-03 max 11000mil mycket utrustning ca 160000.? och sen så hjälper dom att fixa hem den osv?. | |
|
För 160 lär du få en 99-00 kanske med 11´mil på mätaren men betydligt mer i verkligheten...Ifall du nu inte köper hos en aukt BMW handlare...Mkt bättre att åka ner själv istället..billigare+att du får en trevlig semester... min m5-2003... Länk kollade lite snabbt på mobile,där den billigaste m5e39 kostar 13.600 euro o den dyraste 38.000 euro.... |
|
|
Hämta själv från en auktoriserad BMW-återförsäljare. Dessutom kan du få Europlus hos sådana. Sök efter bilar hos bmw.de. Mvh Mikael |
|
|
Om du inte vill/kan åka ner själv så leta upp en bra bil hos en märkeshandlare i Tyskland. gör upp köpekontrakt via fax, överför pengar och få bilen hemkörd med Eurotransport eller Skandiatransport OBS. Bara betrodda stora märkeshandlare som man vågar skicka pengar till utan risk för blåsning gäller "Being nice is overrated" - Garfield |
|
|
Jag fick mycket hjälp av Autoteam-Hamburg (Länk. / Owjan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.