|
|
|
|---|---|
|
Hej Jag har en 850csi med ahk och har fått bekymmer med en läckande "tryckgivare" till ahk-systemet. Givaren eller vad du nu är känner av trycket i hydrauliksystemet och sitter på en sorts modul långt uppe till vänster i motorrummer. Jag hittar inget artikelnummer på givaren och på BMW-i gbg fattar dom ingenting (iofs inte helt ovanligt). Har någon bytt en sådan tidigare eller kanske har erfarenhet av hydraulsystemet?? //magnus | |
| kan du inte hitta den här --> Länk | |
|
Nä tyvärr inte, har försökt kolla på varenda avsnitt som skulle kunna handla om den men hittar inte just givaren:(. Men tack ändå!! |
|
|
Är det tryckregulatorns givare du menar? isf 34351182270 /Sten |
|
| Hm kom att tänka på. Om det är den som pekar uppåt på regulatorn (modulen) så kallas den kontakt för bromstryckdifferens res.nr.34331150922 | |
|
Hej Sten, det är exakt den givaren jag menar!! Snöade in på ahk´n av någon anledning men visst är det som du säger, en tryckgivare till bromstryckregulatorn eller vad det heter! Tusen tack för hjälpen, nu är det bara att hasa sig iväg med artikelnumret och införskaffa en ny. Och du, det är tryckgivaren på sidan jag menade.. //magnus |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.