|
|
|
|---|---|
| Chenna.. tänkte höra här om det är någon som vet varför det luktar som gammla svettiga strumpor varje gång jag stänger av acn? | |
|
byt kupé filter... kanske hjälper? /Daniel |
|
|
Kan komma sådan lukt när man stänger av pga att det blir en massa fukt direkt. Mvh Markus |
|
| hur dyrt och svårt är det att byta kupéfilter? | |
|
tja tipsar på coupe filter jag också, men kan även vara så att dränerings hållet för acn är i gen satt, alltså där vattnet ska ut som bildas av acn, råkade ut för de med min audi tt jag hade en gång i tiden så kolla de också, kan tilllägas att min lukt snarare luktade som katt piss mindre trevligt var de. Lycka till =) |
|
|
Har en Audi A4 med samma problem. SKa lämna in den snart så de får fixa det, kan berätta då vad det var för fel. MVH Richard |
|
|
Länk -Fri fart på Svenska motorvägar NU- |
|
|
en länk till... Länk -Fri fart på Svenska motorvägar NU- |
|
| tack henke.. Men jag förstår inte vart dom menar att man ska spruta in medlet någonstans?! Man skulle ha fläkten igång stog det oxå.. Någon som vet?? | |
|
sätt på full fläkt och får du inte in vätskan där luften kommer ut så skulle jag prova där den går in , tex vid kupéfiltret :P Jag har haft skitlukt i endel av mina "AC bilar" och de hjälper om man blandar clorin och vatten och sprayar med duschflaska. Luktar lite simhall ett tag |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.