|
|
|
|---|---|
|
Mina dörrsidor är delade med en skarv vid kartfacket, går dessa att skruva loss från insidan av dörren? Tänkte att det lika bra är att fråga så man inte river ner dörrarna i onödan :). Mvh Christian | |
|
vaddå kartfack? Vilka menar du? Är det det utfällbara facket längst bak på framdörrarna, där jag har kompletterat utrustningen till full med skohorn, näsdukar, skoputs mm?? Ingen bil är fullt utrustad utan detta. I mittkonsollen har jad;Zantac, samarin, tandpetare, tops, penna, miniräknare, magnecyl, alvedon, tandtråd, allergipiller mm. En fönsterknackare med bältesskärare är på G (egentligen viktigast), men tråkigt att det inte är standard på en bil med skottsäkra rutor? Eller kanske är det för att det inte är lönt att försöka knacka en ruta? /S |
|
|
Varför ta bort dessa om det är de jag tror? Inte för högtalare väl? /S |
|
|
bmw750ia: Är du en av alla som tror att dom har skottsäkra rutor när det egentligen bara är dubbelglas? Ckamondi: Du menar nog dom "stora" öppna facken i dörrarna? Kommer tyvärr inte ihåg om dom är gjutna i en helhet med övriga dörrsidan eller om dom är demonterbara. Men om du inte får något bättre svar så är det ändå enkelt att ta bort dörrsidan. Finns beskrivet här minst en gång hur man gör. Tar typ 5 min när man kan.. Max! --- Min bil: Länk |
|
|
"skottsäkra rutor när det egentligen bara är dubbelglas" Svar Ja. Det har jag blivit lurad till. OKej. inget konstigare än tystare och kanske lite säkrare mot stenskott då. /S |
|
|
Tack Johan_S, ska skruva loss sidorna någon dag och ta mig en titt. bmw750ia, klart det är för högtalare ;), dock så blir det bara en 6.5" som kommer hamna där i varje dörr. Mvh Christian |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.