|
|
|
|---|---|
|
Har idag en short-shift spak i bilen och gillar det inte. Vill ha original. Frågan är om skroten säljer spaken löst eller om den säljs tillsammans med växellådan? | |
| Den går säkerligen att köpa löst. | |
|
Försökte söka bland skrotarna utan framgång. lagabasen.se bildelsdatabasen.se Finns nån mer databas över skrotar? (orkar inte söka på skrot för skrot) |
|
|
Prova bildelsbasen.se Mvh Nicke |
|
|
På bildelsbasen.se Länk finns iaf 69 st, den äldsta från 1983. Ingen av dom som passar? __ Problemet med BMW är att har man en gång börjat, kan man inte sluta! |
|
|
Menade bildelsbase.se (bildelsDATAbasen som jag skrev finns tydligen också men var en rätt kass sida) Tack ändå, Nicke! |
|
|
VillaRosa, passar nog inte eftersom det är inte till M3:an (Såld-snyft) |
|
|
till vilken är det då? (förstår din saknad) __ Problemet med BMW är att har man en gång börjat, kan man inte sluta! |
|
|
Mini Cooper S (nästan BMW iaf). OBS! Detta är ingen köpes annons (då tas den bort). |
|
|
aha, då förstår jag att det kan vara svårt att hitta nåt på skroten. Är väl inte så många som kommit så långt ... Men en ny kan väl inte kosta en förmögenhet? Kanske nån vill byta, prova en annons på Blocket tex. Lycka till! __ Problemet med BMW är att har man en gång börjat, kan man inte sluta! |
|
|
Verkar vara en knopp som är enkel att montera/demontera: Länk Tror inte att de är så dyra som BMW-reservdel. Mvh, /Wille |
|
|
Villa Rosa, hittade faktiskt en spak men den bilen var en automatare vilket är mkt ovanligt. Har provat med en bytesannons på Coopersweden. Köper en på BMW annars, är nog inte så dyrt som du säger men jag är rätt snål, försöker alltid hitta bästa/billigaste alternativet. Wille, är inte själva knopen jag söker utan själva spaken. Lite mer pyssel att byta. Har hört att avgassystemet måste bort. Hur som helst, tack för engagemanget trots att det egentligen inte gäller BMW. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.