|
|
|
|---|---|
|
Har en E39 med integrerad telefon... Hade ett gammalt Teliatelefon kort som fungerade i bilen men det var ej reg. på mig så det ringde skumma folk.... Köpte ett Halebop som ej fung.... Sen köpte jag ett nytt Telia för jag tänkte att det skulle fung. eftersom det andra var ett Telia,men funkade ej............... Jag pratade med personal på Teliabutiken och de påstod att det ej fung. pga att det var ett 3G kort.... Hur får jag min telefon att fung. igen????? ///bmwberra | |
| Skumt svar från telia.. För har du ett 3g-kort i en "vanlig" gsm-telefon så går den på 2,5G som ska motsvara gsm, om jag fattat det hela rätt. Kolla om du kan få det utbytt till enbart gsm-kort? | |
| Teliapersonalen svarade mig att det ej finns några "vanliga" kort längre,bara 3G::: | |
|
Tjoho!!! Ringde Telia och hon skulle skicka ett 2G kort.... Hoppas det kommer funka. Tack ändå "Wussie" |
|
|
PÅ min e39:a har jag 2 ställen där jag kan sätta kortet, dels i luren, och dels bak i bilen i själva apparaten, men det funkar bara bak. Kan vara bra att veta. BMW CS #5206 |
|
| Länk | |
|
Hello! Fick mitt 2G kort idag och blev kraftigt besviken.....FUNKADE INTE!!! Men så läste jag lite trådar som någon snälling hade skickat....:) Stoppade därför i kortet i läsaren i bagaget.... Funnnnnnngerar gör det nu!!!! Tackar för tipset...!!!! ///bmwberra |
|
|
Hallå.. Har samma problem med telen. Vart i bak är den boxen? mvh stefan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.