|
|
|
|---|---|
Sagitt.f |
Undra om nån som kommer få mycket telefon samtal idag =). Måste ju bara vara nån som fyller år eller något annat skämt.EN svensk såld M3 för det priset Länk |
|
Troligtvis bara på skoj!!!!!!!!!!!!! INTE KUL tycker jag=( M-POWER!!!!!!!!! |
|
Ace |
oj oj oj vad synd att man missade detta *ler* 80 000 jag snackade med killen och den bilen hade blivit såld med en gång ( inte så konstigt mde tanke på det priset ) men men så kan det ju vara ... hade varit kul att bygga på annars.. så sagiff.f ja han har fått mycket samtal redan i dag (kl 08.35) |
ErikNilsson |
Du menar alltså att annonsen inte var på skoj??? Man måste vara bra dum om man slänger iväg sin kärra för 80 tusen. Är det verkligen sant så lär nog den nya ägaren få magsår av fel som kommer att dyka upp till följd av prisklassen. /Erik |
-:BeeMWe:- |
Bilhandlarpris |
Jompa |
Jag tror nog att anonnsen är på skoj killen som äger nummret fyller 18år i dag. Livserfarenhet beror inte på din ålder utan hur du levt ditt liv. |
Ace |
Ja man får tro vad man vill men enligt killen som jag snackade med i tellefonen i morse, så var den såld tidigt på morgonen (han sa att det ringde en kille i natt och han köpte den på studs) men om det är sant eller inte det vet ju inte jag, kan bara säga att om det är sant så är det ett klart lågt pris |
| snackade med honom nu, han sade att det pågick en budgivning nu. senaste var ett på 115000:-..... | |
|
Kolla in detta!!! Annat namn mm mm mm.... Bluffannons så det bara ryker om det!!!!!!!!!! Länk M-POWER!!!!!!!!! |
|
|
Vaddå annat namn mm mm??? Livet är för kort för att köra diesel!!! |
|
|
Kolla länken på övre delen på sidan och jämför!!!! Länk Samma bil men en annan typ av annons. Dvs att den första annonsen på 80 lök troligen är fejk M-POWER!!!!!!!!! |
|
BMW523 |
Det är noga bara ett skämt. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.