|
|
|
|---|---|
|
Tjenare, tänkte här i vinter att det är dags att uppdatera 328an lite grann! Hade sett ett beggat kompressor kitt här på autopower men tyderligen hade jag varit för långsam... Finns det någon som har sett något liknande i sverige / utlandet som finns beggat? Det jag söker är alltså "bult on kit.". Kanske rentutav är någon här som har ett kompressor / turbo kitt liggandes? :) Mvh Mathias | |
|
Har hittat nya kompressorer från 47kkr, finns det billigare någonstans? Som då är nya :) Såg att Enehm slutat sälja sina kitt :/ För dom låg väll på 36kkr? Nå några förslag på var kan jag leta åtminstone? Har tittat på Ebay.de m.m Utan resultat dock :( |
|
| Stylingkompaniet har jag beställt ifrån, men de kostar=) tror inte de finns så mycke beggat...ska du köpa från SKR så får du vänta till maj nästa år, så mycke förbokningar hade bara dom,,hade tur och fick ett kitt som är på väg! | |
|
Uch då det lät ju inte alls så roligt! Får fortsätta i jakten efter något!!! Hoppas någon här på forumet har något tipps eller eventuellt något som ligger? :) Mvh |
|
|
Kikade lite på firmor i USA, men även där verkar priset bli lite i överkant :/ Bara att hojjta till om nån till övers :) Eller någon annant alternativ som är snällt mot min ekonomi! :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.