AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
800

vill sätta på m-paket på min 328 touring

ch
9
cherm
525im 01
523i 97
tjenna! har precis köpt en 328 touring men är inte så nöjd, för ......ja inget m-paket. å då undrar jag om det finns ställen man kan köpa grejerna o slänga på det?

info
Visst går det att eftermontera ett M-paket, men det lär bli hiskeligt dyrt om du ska ha allt. Billigare att byta till en bil som har det från början.

Är det bara det visuella du är ute efter så finns ju aerodynamikpaketet på stylabilen.se för 9900:-
bm
96
bmwRicke
328 Touring -00
Man kanske är nöjd med sin bil för övrigt, och tycker att den har rätt options invändigt Adelson. Om så är fallet är det väl inte fel att eftermontera ett m-paket. Sök även efter begagnade grejer t.ex här på autopower.

Front och bakkofångare ca 4-5000:-
Sidokjolar ca 1500-2000:-
Sidolister ca 1500:-
Backspeglar från ca 500 och uppåt... (om man måste ha dem också...)

Glöm inte att lackeringen kostar en hel del.
Nej jag menade inte att det är fel att eftermontera bara areodynamikpaketet. :-) Vill man lägga till de utvändingt synliga M-sportdetaljerna till sin bils utrustning så kommer man ju billigt undan - och det är ju bra! :-)
Ville bara påtala att om man vill ha hela M-sportpaketet så kostar det mer. Chassibitarna kostar ju lite också.
Det gick ju faktiskt att få bara aerodynamikpaktet utan resten av M-sportpaketet från fabrik också.
bm
96
bmwRicke
328 Touring -00
Är du säker på det Adelson? Det är inte så att man kunde beställa m-chassit utan m-optik då? Trodde absolut inte att den kombination du nämner var möjlig... Det skulle väl i så fall innebära att den lägre chassi-sättningen inte ingick? Skumt!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.