|
|
|
|---|---|
|
Hämtade min nya x5 i mitten på juli. . . Det sved lite att bara ha den i 2dagar för att sedan åka utomlands med familjen . . . Men väl hemma har jag nu kört kört den i drygt två veckor varav denna t&r till jobbet . . . . . . Och detta med ett konstant leende på läpparna. Visst den är DYR jämfört med polarna. . . Kanske plockar jag ut lägre lön . . Och får arga blickar från prius-ägarna . . Men man lever en gång . . .och jag gör det med ett leende på läpparna :-) får källsortera och panta som min del av miljötänkandet :-D kan dessutom varmt rekommendera usbÖkopplingen som fungerar utmärkt! Har tom kopplat in en 160GB hd som fungerar utmärkt!! Bilen då? Jo följande är specen: -3.0si monaco blå med sand färgad skinn - sportpaket - panoramaglastak - valnötspaneler -drag - aktivstyrning - nav prof - pdc - belysningspaket (på mörkblå bil lyser handtagen riktigt häftigt på kvällen när det tänds) - telefon förb. Bluetooth (som jag efter lite efterforskning nu fått att fungera med min nokia e61L säkert glömt nåt. . . någon annan nöjd ägare av en 07:a här? /L | |
|
glömde sidostegen och Hifi Professional (600w!! . . yiihaa!) /L |
|
| bara att gratulera.. låter som en kanonbil... jag hade också varit nöjd om jag vore du :P | |
|
Mycket bra specad X5a, förstår att du är nöjd! Bilder, bilder, bilder?! :D Mvh, /Wille |
|
|
. . .då var det ett gäng bilder inlagda i mitt galleri. Lade även in bilder på mitt inbyte (x5 2006). Länk |
|
Gemini__ |
Mycket fin vagn! |
|
Klockren! Grattis!! Mvh, /Wille |
|
|
Gratulerar, mycket fin bil med ljus inredning. Hur fungerar automaten? //Jonas "Det finns två bra bilar - En ny BMW och en begagnad BMW" |
|
|
Automaten är mycket bra. Känns mycket bättre än den som jag hade i min X3:a för två år sedan. . . . som en medpassagerare sa :"shit det märks ju knappt att den växlar" . . ;-D . . .spaken är grymt lätthanterad och snygg dessutom ;- ) |
|
|
Grattis! Inte behöver du ursäkta dig för någon. Var glad och stolt över att du kan skaffa dig en rolig bil. Priusägare och andra avundsjuka individer är inget att bry sig om. Tyvärr är det så typiskt svenskt(känner igen mig själv) att behöva ursäkta sig för vissa människor. NJUT FULLT UT! Väntar själv på mitt objekt som jag måste ursäkta mig för ;) Mvh Jonas |
|
|
Hej och grattis till en mycket fin bil ! Tittade på dina bilder och den ser verkligen underbar ut på alla sätt. Du har onekligen spec den fint. Vad andra tycker har jag aldrig brytt mig om och kommer inte göra det heller. Har ju bil för att JAG gillar det inte för att jävlas med andra. Må gott//Björn |
|
|
he he . .grannen kunde inte hålla sig . . .har en beställt en likadan . . . . .ENDA skillnaden är att det är en sd med komfortstolar . .så nu blir det två monaco-blåa x5:or på gatan ;-) . . .stackars den andra grannen som sneglar på min varenda dag inifrån sin Cayenne .. he he he he ps. fortfarande grymt nöjd. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.