|
|
|
|---|---|
|
Upptäckte häromdagen att om jag larmar på bilen med rutor nere och/eller soltaket öppet så stängs de en efter en. Gillar. =) Är det extramodul till larmet (Cargard 850S) eller ngt som bilen är begåvad med? | |
|
På min bil, 525i, är det standard om man låser och håller kvar nyckeln i "låsläget" i ca: 30 cek. Då stänger den rutor och taklucka. [ www.tocnet.nu ] |
|
Deliq |
Det är en option som kallas komfortstängning och gick att få till alla E32/34 och senare modeller. Till modeller med original fjärrlås kunde även komfortöppning beställas, då kan man öppna alla rutor och solluckor med fjärren. Ingen dum funktion faktiskt. M V H // Deliq |
|
Det finns i bilen. När jag skulle montera larm i min bil så valde jag mellan carguard och defa. Men den firman som skulle montera defa ville ha extra betalt för den funktionen, även fast den redan finns i dörranrna. Så det blev ett carguard med funtionen och utan extra kostnad. :-) |
|
|
Svar på min fråga, tackar. Då undrar jag hur jag bär mig åt för att kunna lämna bilen med en glipa på ett fönster eller två? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.