|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
fynd eller fynd ??? Länk |
|
|
Bmw e39 angeleyes lycktor fram ,bra pris elleer ? nypriset på dessa lyktor låg på ca 14000:- per styck på bmw för ca 1år sedan om jahg inte minns fel ! Länk |
|
| Är det där verkligen original? Blinkersen ser väldigt plastig ut. | |
|
steve...: Nej några 28000kr kostar det inte strålkastarna till E39. Runt 10000kr får man räkna med dock. //Lövet |
|
| Följ tradera länken och kolla vad han har sålt tidigare... Det där är inte första paret lysen han säljer billigt... Även en m5 ratt har han sålt... | |
|
Svar till andreas_lofgren enligt kalkylen som gjordes för ca 1 år sedan på min bil när den hade utsatts för inbrott så kostade en komplett lykta ca 14000:- ,då enbart med orginalgrejer från BMW-återförsäljare ,priserna har säkert sjunkit , hela kalaset kostade lite drygt 100000:- innan det var färdigt ! |
|
|
Jag har en siffra på 8900 kr/par för original strålkastare till E39. Jag kan dock inte hitta vart jag fick den ifrån. Har du en kalkyl framför dig så stämmer säkert den. //Lövet |
|
|
TJa Lövet ! ja jag är ganska så säker på att den stämmer eftersom att kalkylen är gjord hos en auktoriserad BMW-dealer ,och att det innefattar en totalt komlett lykta inkl glödölampor och Xenonlampor och drivdon och lackad dekorationslist som sitter inunder lykta,priset på 16:9 skärmen är skrämmande , du köper en ny värsting 42tums tv för det priset ! |
|
|
... jaha då får man gå med i den ledsamma skara som hittat sin bil vanärad och nedplockad.. Två framljus och en styck 19:5 monitor försvann inatt ur garaget. Låst och bommat flerbilsgarage dessutom. .. Dom var så vänliga att dom inte klippte kablarna eller någon annan åverkan mer än förarrutan i övrigt.. alltid något, dom har gjort det förr det är en sak som är säker..! .. kanske dyker upp online vem vet ..depp depp depp |
|
|
Hej Anders_83,lider verkligen med dig , inte alls kul att hitta sin bil rensad , flyt att de iaf inte klippte kablarna ,så har du en sjutusandes tur så kanske försäkringsbolaget lagar bilen åt dig när de slipper byta kabelstam , det kostar fläsk , tror de hade ca 32 timmar enligt kalkylen på min bil när de hade sabbat den å klippt av kabelhärvan som går till monitorn ! |
|
|
Mja verkade ju inte direkt vara småpotatis det hela skulle kosta när jag själv räknade på det snabbt.. brr! Får se vad dom säger sen Tråkigt att det finns sån förbannad eftermarknad på de här sakerna. Vi som har bmw borde bli kräsnare var vi får tag på saker och ting |
|
|
Ja precis , nåväl allt har ju en ände utom korven , den har två , slutar "vi" BMW-ägare köpa billigt på blocket och andra köp&säljforum borde det ju ge med sig , men som vanligt finns en jävligt stor klick oseriösa ! du ak nju malia om du har några mer frågor elelr så , akn kanske ge dig svar på en del om du vill ! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.