AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
956

kan någon titta på en bil åt mig

li
6
lillnicke
bmw320 m touring
funderar på att kopa en bil i borås trakten men själv bor jag i kiruna så det är en bit att åka i fall det är skit.någon som bor i närheten och skulle kunna ta sig tid och åka och glo på bilen lite snabbta jag betalar givetvis soppa pengar
mvh nicke
Om du nu vill att nån ska kolla åt dig så får du ju gärna lägga upp en länk eller nått till bilen. Finns den hos en bilhandlare eller är det en privatannons?
li
6
lillnicke
bmw320 m touring
Länk
Ha
5.327
Haas
M2 F22 Competition - 19
Bor inte tillräckligt nära för att åka å kolla på den...
Men de är ju trots allt en -04 och risken borde inte va så stor att de något skräp,verkligen illa om så e fallet...
Men visst,är de någon som kan ta en sväng förbi är de helt klart ett plus....kostar ju inte skjortan att ta flyget annars.
Ki
31
Kimpo
323Ci M -98
Hej!
ja tycker bilen ser jätte fin ut det är ju en -04 på 7500mil och det låter ju troligt så den är nog inte skruvad!

Åk och kör bilen och om allt känns bra me den så varför inte men jag hade gjort ett M-test på den oavsett så att du vet att bilen är i fint skick.

MVH/ Kimpo

An
558
Anders.B
F31 320d Xdrive M-sport - 19
Honda HR-V -99
Hej!
Be ägaren göra ett M-test som han sen kan faxa eller maila till dig. Be oxå om en kopia på serviceboken, sen är det lätt att ring till verkstaden där bilen är servad och kolla att milen stämmer.

Anders
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.