|
|
|
|---|---|
|
Någon som vet vad denna fälg heter och om den finns i fler dimensioner än 16tum? Länk MVH Jens | |
|
Hejsan! Vore jag dig hade jag knallat in på bmw...Dom har en hel katalog över originalfälgar, alpina mm. Där kan du nog kolla upp den och samt om den finns i andra dimentioner. / Anders |
|
|
Styling 44 kallas den iaf,vet inte om de är de riktiga namnet igentligen,men tror de... Den finns iaf i en 8*17" variant...kan inte svara på dom de finns flera. |
|
|
Fälgen på bilden är inte styling 44. Det ser mer ut som en Rial fälg om du frågar mig. Kolla på modellen som heter Flair en bit ner på sidan som jag länkar till där ser du samma fälg som din länk visar. Länk |
|
|
Så här ser Starpoke 44 ut, Länk kan vara den. |
|
| Styling 44:Länk | |
|
Fälgen i JensaRs länk är ingen original fälg även om säljaren påstår det. Kollar man noga och jämför den med Styling 44 ser man klart att det inte är den. Styling 44 tillverkades aldrig i 16" utförande. Notera också på bilden att bulthålen inte är centrerade i utgjutningarna samt att det står något på sidan mittemot ventilen. Kollar man även fälgens god och hur ventilens säte ser ut blir det ännu klarare att det inte är Styling 44. Jämför man min tidigare länk till Rials Flair så ser man att den har allting gemensamt med JensaRs länk inklusive texten som man ser mittemot ventilen. |
|
| Du har rätt Chris87, kanten där ventilen sitter saknas ju helt på originalfälgen. | |
|
God morgon gentlemen! Tur att man har er. Fick känslan av att det INTE var Style 44 av någon anledning, hade tänkt ha dem till tyskens vinterdojor men jag avstår. Så style 44 gjordes aldrig i 16" ? Hmm, det hade jag för mig att den gjorde. Tack för hjälpen boys. /Jens |
|
|
16" varianten som liknar Styling 44 heter ju Styling 45 och inte alls lika tjusiga. Ska du ha 44:or så såg dessa prisvärda ut: Länk / Micke |
|
| Det finns replikor av Styling 44 som går att få i 16" utförande. Tror dessa säljer sådana replikor Länk och Länk | |
|
har det nån jättebetydelse att kanten runt ventilen är där eller?. /mvh jocke |
|
| Jag får exakt sådana fälgar till min i storlek 17'' nu när jag hämtar bilen imorgon. Dock blir dom inte långvariga. | |
| VAd ska du ha för de fälgarna? | |
|
Ingen aning ännu får se i vilket skick dom är sen kan jag återkomma om du är intresserad? Blir iofs med däck till för dom är nästan nya och jag känner inte för att kränga av dom. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.