|
|
|
|---|---|
|
snälla hjälp! usch jag vet inte var jag ska börja.. jag har en bmw 850-90a.. som i stort sätt har krånglat sen jag köpte den.. så nu hadde jag fixat till den under hela vintern.. så körde jag in o besigtia den o fick några 2or. å jag hadde ju två månader på mig o fixa dom så jag tog det i lungn o ro.. o passa på att ta ut alla rutor o tona dom.. satte i en efter en men när jag hadde 2 kvar så funkade inte el hissarna, c-låset, takluckan,o man var tvungen att öppna bakluckan med nyckel. och bilen startade inte!! sökte på forumet o kom fram till att byta batteri skulle lösa allt. stack i väg o köpte 2 nya. lycklig kom jag hem o kasta i dom o bilen startade. men alla andra fel kvar stog.. när man trycker på valfi el hiss så e de nån form av relälåda under mattan vid förarsätet som klickar det är allt.. snälla jag e så trött på att bara få leta fel på den bilen vill ju köra lite med... 1000 tack på förhand!!! Allt mindre än v12 måste ha stressfläckt!!! | |
| Kolla säkringarna. 29 fram, 31,33,34,42o.43 bak | |
|
Jo du Ped - det är en skojig bil... När du får igång fönstren och takluckan så måste du låta automatiken "ställa lägena" genom att hålla in "Uppknappen" i 10 sekunder när rutan gått i topp. Samma för takluckan. |
|
|
HA HA wiiii!!! det var 33an... jag trodde jag hadde kollat alla.. som kunde ha med det att göra.. min säkrings lista står ju på tyska ( o de språket e jag la så där på) 1000 tack!!!! Allt mindre än v12 måste ha stressfläckt!!! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.