|
|
|
|---|---|
|
Måste veta, ska iväg o ikväll o kika på bilen... Postväxeln är laddad o. måste ha era kommentarer innan den löses in. Är priset ok i förhållande till bilen, bilpriser har jag inget förtroende för (fick själv 40 tkr mer än vad jag fått om jag gått via bilpriser.se...) I var fall, är det ett bra köp!!? "If God doesn´t drive BMW, then why is the sky blue and white..?" | |
|
Glömde bifoga bilen; Länk "If God doesn´t drive BMW, then why is the sky blue and white..?" |
|
|
Snygg färg, M-paket, vettig utrustning samt inte alltför skräckinjagande miltal till ett tillsynes bra pris! Stämmer all historik och är skicket ok så tycker jag att det låter som ett kanonköp. // Erik |
|
| tvesovla: 125K är helt ok för den bilen. Den har ju m-sportpaket II vilket gör mycket för värdet och utseendet. Sedan är faceliften ett stort plus. Den har även rikligt med utrustning förutom skinn/navi då. Jag tycker du ska köra på. | |
| Är allt som det verkar i annonsen så skulle jag ha slagit till iallafall. Snygg bil med rätt utrustning enligt mig. Priset är väl helt OK om man jämför med andra liknande bilar på t.ex blocket. | |
| Om mätarställning och skick stämmer med annons så tycker jag det är OK | |
|
Grymt bra, tack för infon! Fick ner den till 120 tkr, så vi får hoppas på det bästa! =) Jag hör av mig i kväll efter ett ev. bilköp! "If God doesn´t drive BMW, then why is the sky blue and white..?" |
|
|
Kanonpris för en synbarligen OK bil - bara att handla:) Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
|
Instämmer med övriga. Trevligt med M-paket och facelift. Är bilen fin gör du en bra affär. Jag har läst på forumet att just topasblå skulle vara lite knepig att sälja men jag tvivlar, jag tycker iallafall den är snygg. Vid en snabbkoll på blocket tycker jag annars denna verkar vara ett bättre köp. En svensksåld, en årsmodell nyare, färre mil. Länk |
|
|
Har alltid köpt svarta bilar varför det kunde vara kul med ngt nytt - topasblå tycker jag är riktigt läcker o. varför inte pröva ngt nytt!? =) Björn B, bilen du länkade till såg fin ut, dock är jag ute efter en i lägre prisklass o. helst blå, röd, vit elr, svart... Tack åter igen för alla svar, jag återkommer om info o. förhoppningsvis bilder från mitt lilla besök! =) "If God doesn´t drive BMW, then why is the sky blue and white..?" |
|
|
En bil som annonseras för 159' skulle jag inte skämmas för att bjuda 145' för. Men å andra sidan kanske du lyckas pruta på den blå också. Hur som helst lycka till, hoppas bilen är fin och att den hamnar i Linköping! |
|
|
Bilen ser fin ut. Är det en import (troligt eftersom "svensksåld" eller reg.nummer inte anges) finns det tyvärr en stor risk att bilen är backad. Är den från tyskland kan bilen med lätthet ha rullat 25.000 mil om inte mer. Själv har jag slutat åka och titta på importbilar efter tre månaders försök att hitta ett ärligt exemplar. Bilen saknar rails, om de är bra eller dåligt är en smaksak. |
|
|
Haft importerade bilar tidigare o. alla har varit exemplariska varför jag verkligen inte skrämmer mig för det - huvudsaken är att historiken är komplett o. att bilen är välservad, stämplad etc... "If God doesn´t drive BMW, then why is the sky blue and white..?" |
|
| Priset är bra... men jag stod över pga. import och lite annat.. //v | |
|
Import är som sagt skitsamma, med vad menar du men "lite annat"? Hur var den då, låter som du har kollat på den? "If God doesn´t drive BMW, then why is the sky blue and white..?" |
|
|
Så där ja, skicket var över förväntan, motorn spann på som en klocka, historiken var fulländad varför det hela slutade i en affär! Jag är grymt nöjd, särskilt med motorn - visst det är ingen sportmaskin men den svarade de facto riktigt bra o. väghållningen var även den över förväntan! Och färgen, riktigt läcker i verkligheten! Vill tacka alla som svarat på min fråga tidigare ikväll - betydde väldigt mkt! Mvh Anton "If God doesn´t drive BMW, then why is the sky blue and white..?" |
|
|
Så där ja, skicket var över förväntan, motorn spann på som en klocka, historiken var fulländad varför det hela slutade i en affär! Jag är grymt nöjd, särskilt med motorn - visst det är ingen sportmaskin men den svarade de facto riktigt bra o. väghållningen var även den över förväntan! Och färgen, riktigt läcker i verkligheten! Vill tacka alla som svarat på min fråga tidigare ikväll - betydde väldigt mkt! Mvh Anton "If God doesn´t drive BMW, then why is the sky blue and white..?" |
|
| Grattis! :-) | |
|
Hehe, tack! =) "If God doesn´t drive BMW, then why is the sky blue and white..?" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.