|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
Alfa Romeo 8C, så vacker så man blir tårögd: Länk BMW 635CSi Citroën C6 Ferrari 599 Jaguar MKII Länk /Masten Besök gärna min blogg! Länk |
|
|
Visst är det svårt! Subidius, är du helt ärlig nu, bara BMW-modeller på din topplista ;) /Leo |
|
|
Ja det är seriöst. Det finns dock andra bilar som är snygga också. *Crysler 300C sedan *Ferarri Enzo Bland annat Kärleken: Länk |
|
|
1. Mercedes 540K ---> Länk 2. Porsche 356 speedster ---> Länk 3. Mercedes 300 SL ---> Länk 4. Jaguar XK 140 ---> Länk 5. BMW 502 ---> Länk __ Bilblogg: Länk |
|
|
Mugge, smakfull lista. Du verkar leva i fel tid ;) /Leo |
|
|
några favoriter: BMW e30 BMW e28, e21, e24 (älskar hajfronten på dessa!) Murcielago, Enzo (man blir helt paff när man ser dessa live) alfa romeo brera Aston Martin DBS (James Bond) |
|
|
Leo, vad ska man säga, det var snyggare bilar förr helt enkelt :) __ Bilblogg: Länk |
|
|
Utan inbördes rangordning; Z3 M Coupè Z4 M Coupè M5 e34 x5 Skulle vara intressant att namnge de fem fulaste bilarna - väldigt oskyldigt... :P "If God doesn´t drive BMW, then why is the sky blue and white..?" |
|
|
Alfa 8c Ferrari 550 maranello Corvette stingray Ferrari 599 gtb Lambo murtiellagio (kan ej stava) cab Dessa är bara ett urplock, finns fler. Men vackraste fordon är utan tvekan 60-talets Riva Aquarama Länk |
|
| Obs, bilden på rivan gör den inte rättvisa, men det var den bästa jag hittade. | |
|
Ferrari Enzo Maybach Bentley continental gt Gallardo med kolfibertak Koenigsegg CCR |
|
|
Maybach Exelero Länk Buick Riviera Länk Alfa Romeo Brera Länk Ferrari Daytona Länk Typ 1 Hebmüller Länk Last night I dreamed I ate a ten-pound marshmallow, and when I woke up the pillow was gone. |
|
|
Då skall vi se. Utan rang ordning E38 E39 facelift E34 Bmw 635csi Bmw E3 3.0 M3 E30 Dodge Charger -69 Shelby Mustang ca-67 Vad man kommer på bara sådär. /Ian |
|
|
Då skall vi se. Utan rang ordning E38 E39 facelift E34 Bmw 635csi Bmw E3 3.0 M3 E30 Dodge Charger -69 Shelby Mustang ca-67 Vad man kommer på bara sådär. /Ian |
|
|
Utan rangordning, men det finns nog ett antal till som skulle kvala in. *MB CLK DTM AMG Länk *Lamborghini Countach Länk *Ferrari F40 Länk *Porsche 996 GT3RS Länk *McLaren F1 GT Länk //Chilly "M Needs No Gimmicks" |
|
|
Många fantastiska modeller som föreslås i denna tråd. Ingen som har ett bra tips på hur man blir riktigt rik? Jag läser just nu "The richest man in Babylon" av George S. Clason, rekommenderas. ;) /Leo |
|
|
LeoniAquila, "Part of all I earn is mine to keep." Satsa när andra fegar och och tänk utanför de konventionella banorna så står du en dag där och specar en ny 760 :) |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
"Satsa när andra fegar och och tänk utanför de konventionella banorna så står du en dag där och specar en ny 760 :) " Eller en 18 år gammal E34 520 med 40k mil! =) MVH Patrik "Nygift!" |
|
E38B12, korrekt citat där :) Tack för tipset, men apropå "Satsa när andra fegar och och tänk utanför de konventionella banorna", The Third Law of Gold: "Gold clingeth to the protection of the cautious owner who invests it under the advice of men wise in its handling" The Fourth Law of Gold: "Gold Slippeth away from the man who invests it in businesses or purposes with which he is not familiar or which are not approved by those skilled in its keep" Så å ena sidan gillar jag vad du skriver, å andra sidan tror jag på försiktighet... de båda behöver dock inte nödvändigtvis betyda en motsättning. --- Vad skulle ni säga om jag satte Bristol Blenheim 3 på topp fem listan?! *skojar* /Leo |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Jag vet att du inte skojar!!! L.A Det var du som startade tråden om E24 och Bristol!! ;-) MVH Patrik "Nygift!" |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.