|
|
|
|---|---|
| Vad har den för betydelse? Låter lite illa när motorn är kall. Tystnar efter max en minut? Vad har den för funktion. Bilen gick då igenom bes ua med den halvt urkopplad. | |
|
Förmodligen är det nog lagret i den som låter, det var det på min iaf... Om jag inte minns helt fel så ska den nog rena avgaserna när motorn är kall... /Jonas |
|
|
ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ ta bort skiten, mindre vikt och bättre tryck gubben ;) Nä skämt och sido är vell lika bra att ha den inkopplad. |
|
| jaja låter som nåt jag inte kommer att kosta på varken tid eller pengar på =) bilen går ju bra så! | |
|
örjan: har du ställt av bilen lr flyttat från stan? =) har inte sett den på länge... ///MVH Johan |
|
| lalle83: Neje jag har bytt motor på den och nu rullar den istan igen =) håll utkik! har du nya fälgar? vad är det för några? MVH örjan | |
|
jo ja köpte nya i våras, mega pantera tror ja dom heter...235/35/19. va har du bytt till för motor då? 3.2:a? lr har du stoppat i tyrbo?? håller utkik ja! =) ///MVH Johan |
|
| nej det är en 3.0:a bara den andra körde jag ju slut på :D gävle cruisingen käkade upp toppen för mig... jasså? 19" snyggt det! | |
|
d var som fan... jo d blev bra med lite större fälgar faktiskt... på fre blir d flyget å se lite racing å i med lite bärs! =) ///MVH Johan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.