|
|
|
|---|---|
|
Hej,ända sen jag köpte min 530T-02 har jag haft massa med olika fel.Det senaste är att bilen inte startar ibland,den lever sitt eget liv känns det som. Det började med en dag efter jag hade åkt o handlat,jag sätter mig i bilen för attt starta o så fort jag vrider på tändingen allt slocknar!!Bilen dör helt.Efter många försök så lyckas jag få igång den o komma hem.Några dagar efter händer samma sak,men denna gång får jag inte liv i bilen på nåt sätt,c-låset funkar inte heller nu,så bilen står bara där!När jag ska bogsera bilen efteråt då kommer den igång halvägs,när jag stannar sen igen o ska starta den då dör det igen!!!Nu kommer det roliga i det hela,jag blir förbannad för bilen är som den är o jag kan inte komma därifrån jag behinner mig,så jag smäller till dörren o då tänds belysningen,jag hoppar in,vrider på nyckeln o den startar!!Jag fattar ingeting,är det nån som vet vad det kan vara?Batteriet har jag bytt för en månad sen,o jag har precis lagt ut nästan 10t på service o massa annat,så det här känns inte så bra,samtidigt som man vågar inte åka nånstans!Tacksam för alla svar! Mvh | |
JoProPro-medlem 2.290 2013 BMW 116i M-Sport
2008 BMW 135i M-Sport 2007 BMW 335i cabriolet |
Har du provat om du har samma fel med alla nycklarna? Jag känner igen symptomen, och då var det glapp i min ena nyckel.... Mvh Johan |
|
Ja,jag provade med andra nyckeln oxå,men c-låset funkar inte fortfarande! Men jag har inte provat starta bilen med de andra nycklarna,skulle det vara nån skillnad? Mvh |
|
|
Låter som en bra idé BMW e lag |
|
| Jag har provat med andra nyckeln o den startar så vanligt,frågan är om den lägger av igen,ska jag åka till Bmw o kolla nycklarna kanske eller lämna in den så dom kan göra en genomgång? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.