|
|
|
|---|---|
|
Hej! Jag har problem med min elgardin bak. Förutom att den kuggar över (ligger på väntlistan för nytt kugghjul), så går den bara uppåt. Förra ägaren lämnade in till BMW för felsökning, de sa att motorstyrningen var fel. Jag misstänker dock att själva reglaget är kasst, för det känns svampigt när jag trycker nedåt. Innan jag köper ny motorstyrning, tänkte jag höra om någon vet hur jag byter ut dessa reglage alternativ vet någon sida med bra beskrivning av hur det går till. Är det bara att köra ner en skruvmejsel och bända eller? Jag kan nästan inte tro det, jag äger ju en 850!!! Den står här utanför fönstret! | |
|
Hittade mycket info här, länken kanske fanns innan, men här kommer den igen. Länk Men bilderna är inte helt 100... Fattar inte riktigt hur jag ska göra ändå... Jag kan nästan inte tro det, jag äger ju en 850!!! Den står här utanför fönstret! |
|
|
Är rätt lätt om jag minns rät 1. låssa skruvarna som sitter skruvade upp mott friskluftsventilerna, dom döljs av plast pluppar 2. låssa dammasken runt växelväljaren, böjs upp bara. 3. låssa skruvarna och plocka bort växelindikeringen. 4. Böj ut konsolen från toppen. Event måste du plocka ur stereon, är heller inte 100 om det inte bara räcker med punkt 2 och 3 (var ett tag sedan ) |
|
|
Tusen tack! Går på det så fort jag kommer hem! Jag kan nästan inte tro det, jag äger ju en 850!!! Den står här utanför fönstret! |
|
| Har det mesta i "bra att ha" länkar, men denna du länkade till tar nog priset. Tackar och bockar! Nu får skrivaren gå varm ett tag..... | |
| Sitter och skriver ut nu med =). Lite jobb men det får det vara värt =) | |
|
Äähhh det här går ju inte vilket ***** jobb..... Skulle vara kalas att kunna kopiera hela innehållet i en pdf-fil med länkar och allt. Är det någon som vet hur man gör detta eller ens om det är möjligt? |
|
|
Ser ut som bilder allt. Ska kolla på det ikväll eller på torsdag för att se om det går att få ner det till pdf. Det går såklart "the hard way", men kanske går att lösa på ett enklare sätt. Tycker ni inte bilderna är otydliga? Rattmeister: skicka eller posta gärna andra "bra att ha länkar". Jag kan nästan inte tro det, jag äger ju en 850!!! Den står här utanför fönstret! |
|
|
Bra länk. Någon som har den i PDF? |
|
| Tackar för en kanonlänk ! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.