|
|
|
|---|---|
|
Passar cd växlare från Z3a till en E39a.Hittade den här på tradera och den avslutas snart så det vore bra med ett snabbt svar.Tänkte ha den i min M5a och den har stora sterion med navi och tv. Auktionen Länk M5an Länk | |
| Lite sent kanske men:Nej | |
| Vad är det som skiljer då? | |
|
Tror att Z3 har dom fyrkantiga stiften medans din E39:a har runda stift! Rätta mig om jag har fel! |
|
| Som sagt det är fel anslutningar t.ex | |
| Hörde med bmw i dag att cdväklaren från e46 ska passa i e39an det är en från 2000 som jag kan få köpa men är osäker om den passar.Den hade en fyrkantig anslutning men det kanske alla har?Var pluggar man in växlaren i bilen någonstans.Sitter det kabel på växlaren eller måste man köpa till sådan med? | |
| Fick hem en cdväxlare i dag från skroten och den heter 65. 12-8 377 049 och kommer från en 46a Alpina 00 och den har fyrkantiga kontaktstycken.Men enligt bmw så ska e46 passa i e39 nu hittar jag inte det nr i etk heller varken på e46 eller e39?Var ska kablarna kopplas in.Det kanske är någon som gjort det tidigare som vet kanske.Jag har navi med tv och radio profesionell. | |
|
Efter att jag satte in icelink, så stoppade jag cd-växlaren i syrrans 530. Så ja, det fungerar med cd-växlare från e46 till e39. Men det är ju sällan som det är fördraget kablar, syrran hade tur. //Vad vore vinterkörning utan x?\\ |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.