|
|
|
|---|---|
| Någon som har erfarenhet av "GT cupline" eller "Supersport24" coilover till E46:an? Dom är ju ganska billiga så man undrar ju hur bra kvalitén är. | |
|
Var mycket nära att beställa såna för ett tag sen. Men då va de slut i lager, så jag köpte bara fjädrar ist. Forskade och läste runt en hel del om just supersport24 och de skall vara mycket prisvärda. Klart att H&R eller bilstein och dylika coiloverkit e bättre men de e ju dyrare då också. För "vanlig" körning så borde de duga hur bra som helst. mvh |
|
|
Visst,supersport24 kanske är prisvärda...men de företaget i övrigt vet ja inte va man ska säga om igentligen?! Jag beställde ett väghållningskit av dom i början på maj,och har inte fått de ännu...eller jag avbeställde de förra veckan och väntar nu på pengarna tillbaka. De kan ta slut på lager ett tag,men 3 månder?? men de värsta är att dom lova hela tiden att de skulle komma om 2-3 veckor när man maila,men inte då...skulle komma om nån vecka hela tiden man hörde av sig...till sist sa ja att dom skulle skicka ett mail om de blev yttligare förseningar,de gjorde dom inte.. Nu kanske de här va en tillfällighet...men verkar inte som dom bryr sig så mycket...kanske e för man e svensk?? |
|
| skulle rekommendera Teins eller något dyrare KW v.2 eller v.3 | |
| jag har en coiloversats av märket gt cupline hemma i garaget. ska montera den i helgen. | |
| Får se vad det blir då. Kanske lika bra att satsa på lite dyrare/välkända märken. Hur mycket ligger Teins coilover på? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.