|
|
|
|---|---|
|
Hej! Har varit på jakt efter en stötfångare bak beklädnad, allså plast till min bil, då förra ägaren inte tydligen kunde backa eller parkera rätt. Ringde till BMW i stockholm, dem ville ha 8800:- för en stötfångare bak inkl lackerad. Tyckte jag var i överkant lite för dyrt för enbart plast. Jag har hittat en hemsida som säljer relativt ganska billga reservdelar och undrar om denna skulle kunna passa till min bil, är ganska säker på detta, fast hur blir det? Jag har ju en BMW 318 03:a (2.0i) med ett utblås, vad jag vet så har 320i två utblås, kommer detta endå passa till min bil? Länk Sen har jag en liten följdfråga så jag slipper ska ny tråd. Hur mycket lackfärg behöver jag och vad kommer det kosta ungefär och är denna stötfångare grundlackad? Tack! | |
| Det står ju i annonsen att den passar bilar till och med 09/01; så den lär inte passa din 03:a! | |
|
Jag läste det som från och med 09/01... ajaj där rök min chans. Tror det var en synvilla, det man vill läsa så att säga. Ingen som har tips på liknande grejjor i rätt pris? |
|
|
Hittade detta... Länk Surf Or Die!!! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.