AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilvård
2.467

Knacka ut buckla efter ölflaska södermanland med omnejd

Visa användare
60
cbrkungen
320D Touring -11
X6 d30xdrive -15
Jaha då hade man 2 bucklor i motorhuven och 1 repa i framrutan.
Parkerade igår natt i Trosa hamn för att hämta upp min flickvän från krogen.
Tror jag han stå där ungefär 2 minuter sen ser jag en kille helt oprovocerat kastar en flaska mot bilen och det smäller rätt så högt när man sitter i. Vet inte om det är tur eller inte men jag har mina 2 barn sitter sovandes i baksätet 6 & 4 år unga, för annars hade jag nog gjort mig olycklig.
För det var den absolut trögaste kile som jag ordat med på väldigt länge. Det hela slutade med att jag lät han dra för det började bli rätt så otrevlig ton från oss båda. Och var f-n är snuten när man nån gång behöver dem.
Vaknade i morse och gick ut och tvättade bort all öl från huv och ruta och ser hur stor skadan är. Första bucklan är en ca 5 cm i Ø stor krater den andra ca 2 cm och repan på rutan ca 3 cm lång. Men man blir ju så inåt helvete förbannad på idioter. Men men nu till saken finns det någon som vet om nån bra plåtslagare som ev. kan rikta till huven åt mig. Någonstans helst mellan Stockholm och Nyköping . skönt och skriva av sig lite

BMW FOREVER
ks
759
kspehe
850 - 91
850 - 92
G30 - 18
Hej! Sök efter ett företag som heter Cardent skall finnas i stockholm om inte så skall dom ha folk i den ändan av sverige som gör jobb.
Testa www.spotrepair.se Mvh J.Sandell
Jag bor i Eskilstuna och har fått hjälp från en firma som heter Carossfinish
Killen håller till i Norrköping med omnejd men åker runt och fixar bucklor på i princip varenda bilfirma!
Superbra bemötande och perfekt fixad buckla.
Kan varmt rekommendera honom.
Han heter Per och har mobil nr: 0739-954021 Kolla med honom om han är i dina trakter nån gång så kan du säkert få hjälp.
MVH Örjan
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.