|
|
|
|---|---|
|
Tisdagsträffen i Löddeköpinge! Hade varit kul att se många Z:or där! Länk Min bil: Länk | |
| Det skall ju vara sommarväder på tisdag, jag kommer | |
|
Kul! Det blir säkert besökar rekord på Vikingatider ( Länk ) imorgon efter denna blöta sommaren! Vi ses! Min bil: Länk |
|
|
Funderar på att sticka dit med Z4:an, hur dags ska man va där? :) Länk |
|
|
Det brukar komma folk från ca 17:30 och fram tills det blir mörkt! Alla entusiastfordon inklusive Flygplan ibland! Min bil: Länk |
|
|
OK tack, blir till att tvätta bilen igen då. ;) Snygga fälgar förresten, är det Style 135 eller missminner jag mig? Länk |
|
|
Jo du har skarpa ögon Style 135 fälgar är det! Snygga men inte så lätttvättade mellan ekrerna! Vi ses kanske då! Min bil: Länk |
|
|
Jaha jag var där en sväng men kunde bara stanna en knapp timme, det är ju derby ikväll, Malmö-HIF ;) anmith: Jag såg din bil, välputsat. :) Tog lite bilder på diverse bilar som jag ska lägga upp sen. |
|
|
Har lagt upp lite bilder här: Länk |
|
|
Tack för komplimangen! Det var nog ett 10 tal Z3 och ett par Z4 (vet inte vilken som var din men misstänker att det var den som hade huven öppen), kul! Massor av folk pga av det fina vädret! (o: Min bil: Länk |
|
|
Hej, Japp jag hade huven öppen så folk kunde kika lite på kompressorn och krängningshämmarna. :) Får hoppas det blir fint väder nästa vecka så man kan stanna lite längre och snacka med folk. :) |
|
|
Jaha då är det tisdag igen 14/8 och fint väder! Har hört rykte att en P51 Mustang skall dyka upp på Tisdagsträffen ikväll! (Flygplanet Mustang) vi ses! |
|
|
Kunde tyvärr inte dyka upp ikväll, tentaplugg :( Hoppas det var en trevlig träff. :) |
|
|
Glöm inte att tisdagsträffarna i Löddeköpinge pågår fram till den 25 september! Länk Min bil: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.