|
|
|
|---|---|
| hallå någon som vet vad det ska vara för ventilspel på en 3.0 m3 spis?? | |
Gemini__ |
På en 3.2:a iofs, men kanske är samma mått?: Länk Annars får vi hoppas att någon annan kommer med rätt svar snart. |
|
Kolla längre ner på denna: Länk |
|
|
Nån som vet var man tag på verktyget som man trycker ner tryckaren med? Eller kan det gå bra och bara trycka med en mejsel eller liknande? |
|
Gemini__ |
Är det likadana verktyg som till M5 E34:an månntro? Vi ordnade fram sådana på M5-sidan tidigare: Länk Länk Länk Slut för tillfället, kan kanske bli aktuellt med fler längre fram. Men som sagt det kanske inte fungerar till M3:an? Det får någon annan svara på. Mvh: Thomas |
|
Ser ut som det är samma. En annan fråga. Om en ventil på insugssidan, som ska vara 0,18-0,23 behöver justeras. Beställer man då en bricka så att spelet blir 0,18 prick, eller nåt mittemellan? |
|
| Jag kan fixa verktyget om nån är intresserad, har svarvat ett till mig själv i förra veckan! kommer bild senare... | |
| Jag är intresserad! Behöver ett så fort som möjligt.. | |
|
Ok, skicka mail på Macke07@bredband.net så kan vi ta resten där... Här är iaf 2 bilder på mitt verktyg, det blir bättre puts på dom andra jag gör... Länk Länk |
|
| Hur gör ni för att rotera kammarna? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.