|
|
|
|---|---|
|
hej! Bjuder lite på småklipp från den nya GruppeM Titanium Exhaust som Cado har. Tyvärr så e det filmat från mobilen så det är inte den bästa kvalite på ljudet. Man ska bara ha det bästa :)) | |
| Nice sound, Finns det till M3 E46 oxå? | |
|
Det finns bara till M3 E46 :)) Bilen från klippet är M3 E46. |
|
| Låter gött ;) | |
|
Låter ki nice de där. Hoppas man kanske får se/höra den live någon gång igen. Prestandatest som vi gjorde sist. ///Micke |
|
|
Du kanske skulle se till å anordna en sån test igen, det är bara å höra av sig så ska jag nog finna tid och komma på en sån tillstälning;) RiBBaN_ ja det gör den;) du vart ifrån bästälde du dina fälgar ifrån och vad kostar de i 19tum ungefär??? |
|
| cado: beställde dom från performanceparts.se , Jag hade 20" på min de gick på ca 30k utan däck. Gissar på 19" ligger på strax över 20. Rial Daytona Race heter dom förövrigt =) | |
|
låter som en ferrari som varvar till 5000rpm, drog du till varvstopp? Inget negativt menat! |
|
|
heheh jag drog nog den till 3500 varv ;) ska försöka filma med en riktigt kamera och mera varv;) Oke ribban ska kolla där då de var riktigt grymma, föresten tror du det kommer behövas valssa med 19tum på ? |
|
| hehe ok, då låter den som en F50 i princip då? ;) | |
|
cado: nej, jag tror inte de,, du klarar nog dig utan valsning.. Jag körde ju KW variant II ihop med dom, fick då köra 10mm spacer fram, annars tog de i fjäderbenet så låg som min var. Är väl enda grejen du kan få problem med ihop med 19" tror jag. |
|
|
aha oke skönt att höra, men sidan verkar vara nere ;( kommer till sidan med bara bromsar till salu....har du någon nummer eller nån som jag kan prata med?? pelle heheh visst gör den det minst sagt ;) |
|
|
Var handlar man ett sådant system? BMW eller? Pris någon? M3/// Mullret |
|
|
Mullret här kan du handla Länk , inga eftermarknads system går att köpa hos bmw bara bmw orginal! Mvh// |
|
|
lite nya filmer med lite bättre kamera |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.